رباینده 2 خواهر در تهران دستگیر شد

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم، روزهای پایانی اسفند سال گذشته دختر جوانی که بشدت مصدوم شده بود، خود را به گشت پلیس تهران رساند و درخواست کمک کرد. ماموران با مشاهده دختر جوان که مصدوم شده بود او را به مرکز درمانی منتقل کردند.

دختر مصدوم پس از بهبود نسبی در اظهاراتش گفت: روز حادثه من و خواهرم برای خرید قصد داشتیم به محله افسریه تهران برویم که خودروی پرایدی مقابلمان توقف کرد و سوار شدیم.

وی ادامه داد: در میانه راه مرد راننده تغییر مسیر داد. من و خواهرم با فریاد از او می خواستیم که با ما کاری نداشته باشد اما وی توجهی نکرد و با تهدید از ما می خواست ساکت شویم. او پس از طی مسافتی مرا از خودروی در حال حرکت به پایین پرت کرد و خواهرم را ربود.

ماموران با اطلاعاتی که از شاکی پرونده به دست آوردند، توانستند مشخصات خودروی مرد آدم ربا را به دست بیاورند و پرونده برای ادامه تحقیقات با دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری وی و نجات گروگان جوان آغاز شد تا این که ساعاتی بعد از حادثه دختر ربوده شده با حضور در پلیس آگاهی گفت: مسافربر شرور مرا به خانه ای در شهرستان پاکدشت منتقل کرد و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با جمع بندی اطلاعات به دست آمده از آدم ربای آزارگر، همچنان پلیس در تعقیب وی بود تا این که دو روز پیش مخفیگاه او در یکی از محله های تهران شناسایی و وی دستگیر شد.

متهم با انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و به ربودن هر دو خواهر اعتراف کرد اما درباره انگیزه اش از این کار اظهارات متناقضی را بیان کرده است.

روز گذشته متهم با انتقال به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران اظهارات پیشین خود را تکرار کرد.

اخبار