رتبه نخست ایجاد فرصت‌های شغلی از آنِ کمیته امداد بندر امام شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) از کسب رتبه نخست در زمینه ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان از سوی این نهاد خبر داد.
سمیه محیط رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان مهر ماه، بیش از ۲۸۹ فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات اشتغال بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان به مددجویان ایجاد کرده و رتبه نخست در این زمینه را کسب نموده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد برنامه‌های اقتصادی مددجویان را با محوریت اشتغال به عنوان اصلی‌ترین راهبرد در مبارزه با فقر، مبتنی بر فرآیندی گام به گام و تخصصی و با مدل‌های شغلی متفاوت در پیش دارد، افزود: هدف عمده این نهاد خودکفایی و کمک به ایجاد درآمد خانواده‌های تحت پوشش است.

محیط در ادامه بر نظارت مستقیم کارشناس فنی اشتغال قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های مذکور در کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) به مدت ۵ سال اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع تسهیلات پرداختی به مددجویان ۴۸۰ میلیون تومان آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و اعتبارات صندوق امداد ولایت و مابقی آن نیز از محل تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۶ بانکی پرداخت شده است.

اخبار استان اخبار