رجز خوانی در آستانه یک دیدار بسیار حساس

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم ورزشی ، ویسنت کمپانی کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی در آستانه این دیدار بسیار مهم برای بارسلونا حسابی رجز خوانی می کند. او در اینباره گفت: مصاف با استوک سیتی در لیگ برتر انگلیس خیلی سخت تر از دیدار با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپاست.

کمپانی هر چند منچسترسیتی را برنده دیدار با بارسلونا می داند و آن را تیمی ضعیف تر از استوک سیتی قلمداد می کند اما باز هم سعی می کند از بارسلونا تعریف و تمجید کند: «بارسلونا بازیکنان خوب و بزرگی دارند که هر کدام تمام کننده های قابل توجهی هستند. جادوی این بازیکنان خیلی خطرناک است اما تیمی که برای بردن انگیزه بیشتری دارد فقط منچسترسیتی است.»

اما سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی نیز برای بارسلونا رجزخوانی می کند. آگوئرو که امشب مقابل لیونل مسی دوست صمیمی اش قرار می گیرد گفت:« بارسلونا تیم بزرگی است اما مسلم است که آنها در اتحاد حرف های زیادی برای گفتن ندارند. خیلی خوشحالم که امشب مقابل لئو (مسی) قرار می گیرم اما باید به این دوستم بگویم که امشب قطعا بازنده است.»

شایان ذکر است تیم منچسترسیتی فصل گذشته در همین مرحله از لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا بازی داشت که با قبول شکست مقابل این تیم از گردونه رقابت ها کنار رفت.

اخبار