رشته‌های مهارتی اولویت تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان رشته‌های مهارتی دارای اولویت سرمایه گذاری و تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در استان را اعلام کرد.
رشته‌های مهارتی اولویت سرمایه گذاری و تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیر اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان گفت: به منظور بهبود فرآیند‌های آموزش‌های مهارتی و توسعه کمی و کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از افراد واجد شرایط برای تاسیس موسسات کارآموزی آزاد و سرمایه گذاری در حوزه مهارت آموزی دعوت به همکاری می‌شود.

او افزود: برای سرمایه گذاری و تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در ۶ ماه دوم سال ۱۳۹۹ نیاز است براساس شاخص‌هایی از قبیل؛ ساختار جمعیتی، نرخ بیکاری و طرح تکاپو انجام شود.

سواعدی اظهار داشت: با توجه به مرحله اول اصلاحیه شیوه نامه‌های اجرائی آئین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد مصوب سال ۱۳۹۷ رشته‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاری مهارتی و تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در بخش خصوصی در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به آدرس https://www.khouztvto.com/?page=amoozeshgah به تفکیک شهرستان‌ها قابل مشاهده است.

اخبار استان اخبار