رشد ۲ برابری فرصت‌های شغلی با تولید لوازم بهداشتی در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: میزان رشد اشتغال در زمینه تولید لوازم بهداشتی و ماسک  در شهرک‌های صنعتی این استان با افتتاح چند واحد تولیدی در این شرایط کرونایی حدود ۲ برابر افزایش یافته‌است و ۷۰۰ نفر در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

اخلاق محمدیان دوشنبه در حاشیه افتتاح سومین واحد تولید کننده ماسک و لوازم بهداشتی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در محل شهرک صنعتی شماره یک اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرکهای صنعتی استان در شرایط بحرانی کرونا به منظور تداوم تولید و سرمایه‌گذاری انجام شده بیان کرد: وظیفه شرکت شهرک‌های صنعتی ایجاد بستر سرمایه‌گذاری است همچنین در مدت سه ماه اخیر که درگیر بحران کرونا هستیم برای اقساط و چکهای سرمایه گذاران و صاحبان صنایع مهلت گرفته شد بدون اینکه سودی برای آن ها در نظر گرفته شود ضمن اینکه اجاره واحدها نیز افزایش نیافته است.

وی اظهار داشت: امروز نیز یک واحد تولید مواد ضد عفونی و بهداشتی افتتاح شد که سومین واحد تولید کننده کالاهای بهداشتی در زمینه کرونا در شهرکهای صنعتی خوزستان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: با افتتاح چند واحد تولیدی لوازم بهداشتی در اهواز، میزان رشد اشتغال در زمینه تولید لوازم بهداشتی و ماسک در حدود ۲ برابر افزایش یافته است بیان کرد: از این شرایط بحرانی به عنوان فرصت اشتغالزایی در خوزستان استفاده شده است.

وی گفت: همچنین امروز زیرساخت ۲ هکتار در شهرک شماره یک اهواز  برای فعالیت هر چه بهتر ۴۳ واحد کارگاهی بهره برداری شد تا شرایط مناسب تری برای اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرک فراهم شود.

با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استان سومین کارگاه تولید ماسک و لوازم بهداشتی مقابله با کرونای شرکت شهرک های صنعتی خوزستان دوشنبه در شهرک صنعتی شماره یک اهواز افتتاح شد.

در خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی وجود دارد.

اخبار استان اخبار