رونق اشتغالزایی در گرو همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان

دسته ها: اخبار استان اخبار

رونق اشتغالزایی در گرو همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان

سرپرست فرمانداری شادگان از بانک ها خواست در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با متقاضیان همکاری بیش تری داشته باشند.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، باتوجه به اهمیت اشتغال و پرداخت تسهیلات به متقاضیان و مطالبات بانک ها، امروز، 22 مرداد ماه 97 جلسه شورای هماهنگی بانک های عامل شهرستان شادگان به ریاست سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان، سعید جنامی، معاون فرماندار شادگان و سایر اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه باتوجه به ظرفیت های موجود در شهرستان و ارائه پیشنهادهای اجرای طرح های فراگیر و پایدار و تبصره ۲۰، بیان داشت: از کلیه بانک های شهرستان انتظار می رود در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر و پایدار با متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه همکاری کنند.

وی تصریح کرد: از کلیه بانک های شهرستان شادگان انتظار داریم با انعطاف و تعامل بیش تر زمینه حرکت بهتر در مسیر توسعه اشتغالزایی در سطح شهرستان را فراهم نمایند.

حاجیان بر لزوم برگزاری جلسات منظم شورای بانک های عامل به صورت هفتگی در شهرستان تاکید کرد و مقرر شد تمامی بانک ها به همراه گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات کار را به صورت کتبی اعلام کرده و در شورای بانک ها ارائه دهد.

گفتنی است؛ همکاری کلیه بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان، تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج و غیره از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

اخبار استان اخبار