رونمایی از طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار
رونمایی از طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در خوزستان
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از رونمایی طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در خوزستان خبر داد. 
امیرحسین نظری در گفت‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به اهمیت توجه به پژوهش و استفاده از توان پژوهشی در فعالیت‌های تولیدی اظهار کرد: در راستای توجه به این مساله طرحی با عنوان طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) تدوین شده و در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.
وی افزود: این طرح با هدف بکارگیری دانشجویان در طرح‌های پژوهشی و تحقیقی صنایع (دانشجویان تاپ)، استفاده از سربازصنعت جهت گذراندن دوره سربازی فارغ التحصیلان دانشگاهی (سرباز تاپ) و همچنین بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در انجام پروژه‌های صنعتی (استادتاپ) تدوین شده و اجرایی می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، استانداری خوزستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، دانشکده نفت اهواز، دانشگاه پیام نور اهواز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای چمران و دانشگاه علمی و کاربردی اهواز اجرایی خواهد شد.
نظری خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در بخش‌های صنعتی استان شاهد رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار خواهیم بود زیرا توجه به بحث‌های پژوهشی در استان خوزستان می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و رونق باشد.
اخبار استان اخبار