رونمایی از کتب درسی تازه تالیف در تابستان/ تولید ۲۳۰ عنوان کتاب جدید

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

رونمایی از کتب درسی تازه تالیف در تابستان/ تولید ۲۳۰ عنوان کتاب جدید

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تولید ۳۰ عنوان کتاب جدید در شاخه نظری و ۲۰۰ عنوان کتاب جدید در شاخه فنی و حرفه‌ای در پایه یازدهم خبر داد.

حسین طلایی‌زواره در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کتب درسی جدیدالتالیف اظهار کرد: در راستای عملیاتی شدن نظام ۳-۳-۶ امسال پایه یازدهم مستقر می‌شود و در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ کلیه کتاب‌های پایه یازدهم جدیدالتالیف هستند.

وی افزود: چاپ کتب درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از مهرماه سال گذشته آغاز شده است و در تلاش هستیم همانند سال‌های گذشته کتب درسی مورد نیاز دانش‌آموزان را در ابتدای سال و بموقع به دستشان برسانیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره زمان رونمایی از کتب جدیدالتالیف گفت: هنوز زمانی مشخص نشده اما حتما کتب درسی جدید قبل از شروع سال تحصیلی رونمایی خواهند شد. امسال در پایه یازدهم در رشته های نظری اعم از ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف ۳۰ عنوان کتاب جدید هستند.

وی افزود: در شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز نزدیک به ۲۰۰ عنوان جدید التالیف هستند که شامل کتاب دانش آموز و کتاب همراه هنر است.

اخبار آموزش و پرورش اخبار