رونمایی از گوشی اقتصادی Zenfone ایسوس تا هفته آینده

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

تقریباً یک هفته تا آغاز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های دنیای تکنولوژی موسوم به کنگره جهانی موبایل بارسلون باقی مانده و در این روزهای باقی مانده، خبرها و شایعات زیادی در خصوص محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، در فضای وب منتشر خواهد شد.

به گزارش جام‌جم‌ آنلاین به نقل از تک شات، اگر به یاد داشته باشید شرکت ایسوس در سال میلادی گذشته و در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2016 از خانواده گوشی های Zenfone
3پرده برداشت و اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا در نمایشگاهMWC 2017 از عضو جدید متعلق به این خانواده یعنی Zenfone 3 Go رونمایی کند.

گوشی هوشمندی که گفته می شود از قیمت بسیار مناسبی در قبال مشخصاتی که در دل خود جای داده است، برخوردار خواهد بود و می تواند گزینه ای ایده آل برای آن هایی باشد که به دنبال انتخاب اسمارت فونی ارزان قیمت، اما با مشخصات فنی قابل قبول هستند.

بر اساس آن چه که توسط یک منبع خبری ایتالیایی فاش شده است، این گوشی از صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p و پردازنده اسنپدراگون 410 بهره خواهد برد که در کنار این پردازنده، یک رم 2 گیگابایتی برای افزایش توان پردازشی و اجرای چندین دستورالعمل به طور همزمان جای گرفته است.

برای علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی نیز باید گفت که مهندسان ایسوس از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی گوشی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی استفاده کرده اند که می توانند تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را برای کاربران ثبت کنند.

از تصویر این چنین می توان برداشت کرد که جنس بدنه این گوشی تمام فلزی خواهد بود که این ویژگی می تواند برای خریداران جالب توجه باشد. گفته می شود که گوشی جدید Zenfone با قیمت تقریبی 160 دلار روانه بازار خواهد شد.

اخبار فناوری اخبار