رونمایی IBM از برنامه تجاری خود برای اپل واچ

دسته ها: اخبار

شرکت آی‌بی‌ام برنامه‌های تجاری و امنیتی متعددی را برای استفاده کاربران ساعت هوشمند اپل عرضه کرده است که دسترسی به خدمات درمانی، فنی و امنیتی را تسهیل می‌کنند.

 

یکی از این برنامه‌ها که Hospital RN نام دارد دریافت تازه‌ترین اطلاعات درمانی افراد را توسط پرستاران ممکن می‌کند. برنامه دیگری که Field Connect نام دارد اطلاعاتی را در مورد آب و هوا، قطعی برق یا هرگونه وضعیت محیطی غیرعادی که ممکن است بر کار افراد تاثیر سوء بگذارد برای آنان ارسال می‌کند.برنامه Incident Aware هم مانند یک افسر پلیس عمل کرده و در مورد شرایط و موقعیت‌های خطرناک محیط افراد هشدار می‌دهد. 

برای اجرای تمامی این برنامه‌ها باید حسگرهای مختلف گوشی و خدمات موقعیت‌یابی جی‌پی‌اس آن فعال باشند.آی‌بی‌ام می‌گوید قصد دارد در آینده برنامه‌های دیگری را نیز برای ساعت اپل و همین طور برای آیفون و آیپد عرضه کند که به صاحبان مشاغل امکان می‌دهد از عملکرد کارکنان خود مطلع شوند یا الگوهای کاری آنها را بررسی کنند.

با تمام این تفاسیر به دلیل افزایش محبوبیت روز افزون ساعت اپل کارشناسان پیشبینی کرده انداین ساعت تا پایان سال 36 میلیون فروش داشته باشد که این در نوع خود یک رکورد بسیار عالی و همه جانبه به جساب می آید همچنین بسیاری از شرکت های مطرح در حال برنامه ریزی جهت ورود به دنیای اپل واچ و توسعه اپلیکیشن ها و خدمات خود برای این ساعت هوشمند هستند.

 

منبع:Gsmarena-itna

اخبار