زمانبندی جدید برای انتخاب واحد تکمیلی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد از ثبت بیش از دو میلیون نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران انتخاب واحد برای ترم بهمن نباشند.

ایمان عطارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تاکنون دو میلیون و ۲۲ هزار و ۹۰ نمره درسی دانشجویان در سیستم آموزشیار ثبت شده است، گفت: این تعداد نمره مربوط به ترم اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ است که در سیستم وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: ترم بهمن ماه در دانشگاه آزاد به دلیل همزمانی انتخاب واحد دانشجویان، ثبت نام ورودی‌های جدید، برگزاری امتحانات، ثبت نمرات و رسیدگی به اعتراضات دانشجویان از فشردگی بسیار بالایی برخوردار بود و مقرر شد تا زمانی برای انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان و حذف و اضافه در نظر گرفته شود.

مدیر کل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان نگران فرایند انتخاب واحد خود برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ (بهمن ماه) نباشند، چرا که بدون شک فرصت لازم برای تمام دانشجویان به منظور انتخاب واحد فراهم می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد تکمیلی و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم، گفت: براساس این برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد تکمیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم که توسط سامانه آموزشیار انجام می‌شود، از یکم تا ششم اسفند ادامه دارد.

عطارزاده افزود: حذف و اضافه نیمسال دوم از تاریخ ۹ تا ۱۴ اسفندماه انجام خواهد شد. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای انتخاب واحد در نیمسال دوم سال جاری باید به سامانه آموزشیار به آدرس https://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تأکید کرد: در حال فراهم کردن و توسعه زیرساخت‌های لازم برای سامانه آموزشیار هستیم تا کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان ارتقا یابد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار