زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش تغییر نخواهد کرد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرزانه در حاشیه گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش وپرورش استان‌های سراسرکشور در تبریز افزود: آزمون استخدامی معلمان هفته اول شهریور برگزار میشود و پذیرفته شدگان پس از گزینش و مصاحبه از مهر ماه در دوره‌های کارورزی شرکت میکنند و از بهمن یا سال آینده در کلاسهای درس حاضر میشوند.
وی همچنین گفت: استخدام معلمان حق التدریس هم فقط از طریق آزمون انجام می‌گیرد.
به گفته وی در آموزش و پرورش ۲۱ هزار معلم حق التدریس آزاد وجود دارد که از ۶ تا ۲۴ ساعت در هفته تدریس می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: علاوه بر معلمان حق التدریس آزاد، از چند سال پیش معلمان حق التدریس شاغلین بر اساس مجوزهای قانونی فعالیت می‌کنند.
فرزانه از پرداخت ماهانه حقوق معلمان حق التدریس آزاد بر اساس تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۶ خبر داد و افزود: حقوق معلمان حق التدریس شاغلین نیز از سه ماهه پایانی سال ۹۵ دیرکرد دارد که تلاش می‌شود در کارگروهی ویژه با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه این مشکل حل شود.
در گردهمایی دو روزه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش وپرورش استان‌های سراسرکشور در مورد مسایل امور مالی، اداری و تشکیلاتی، بودجه، پشتیبانی، رفاهی و با هدف اطلاع از آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و هماهنگی مجموعه برای تسریع امور بحث وتبادل نظر میشود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار