آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سال ۹۶

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سال ۹۶

شرایط آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان در سال ۹۶

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، بر اساس مصوبات شورای سیاست گذاری اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان، به منظور تامین سرمایه انسانی این شرکت ها، انتخاب افراد شایسته و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای داوطلبان، طرح ریزی و سیاست گذاری این آزمون صورت پذیرفت. لذا در راستای هدایت داوطلبان به شغل های مناسب و تخصیص امکانات شغلی به افراد مستعد،با بهره گیری از تجارب گذشته،شرایط و ضوابط ثبت نام در اولین آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اعلام می گردد.
تعاریف
مفاهیم برخی از اصطلاحات بکار رفته در این دفترچه به شرح زیر است :

۱ – دسته شغلی : مشاغل مورد نیاز شرکت های خصوصی و دانش بنیان براساس حوزه شغلی به ۸ بخش
مستقل تقسیم شده است، هر بخش را یک ” دسته شغلی “می نامند. عناوین این دسته های شغلی به شرح ذیل می باشد

۱ – اجرایی و فنی
۲ – بهداشت، درمان و مراقبت
۳ – خدماتی، رفاهی و آموزشی
۴ – طراحی، رسانه ای، بازاریابی و فروش
۵ – فن آوری اطلاعات
۶ – کارشناسی و مهندسی
۷ – مالی، حقوقی و اداری
۸ – مدیریتی

۲ – عنوان شغلی : برای هر نوع از موقعیت های شغلی موجود در شرکت های خصوصی و دانش بنیان یک عنوان شغلی در نظر گرفته شده است. آزمون شامل ارزیابی ۲۶۶ عنوان شغلی بوده که برای هر عنوان،چندین
موقعیت شغلی در شرکتهای گوناگون وجود خواهد داشت این عناوین و تعاریف آن ها در جداول صفحات ۱۳ الی ۴۵ همین دفترچه آمده است.
۳ – شرکت خصوصی: کلیه نهادها، بنگاه های اقتصادی، مجموعه ها و سازمان های غیر دولتی را که بر اساس قانون با اهداف تجاری یا غیرتجاری فعالیت می کنند، شرکت خصوصی می نامند.
۴ – شرکت دانش بنیان:شرکت یا مؤسسه خصوصی یا تعاونی است که به منظور هم افزایی علم و ثروت،
توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعهد(شاملدطراحی و تولید کالاو خدمات) درحوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان به ویژه رد تولیدنرم افزارهای مربوط تشکیل می شود و بر اساس معیارهای مورد نظر ” آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ” ، به تأیید «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا » می رسد
۵ – دانشجو : کسی است که در یکی از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی اعم از دولتی، آزاد،
غیر انتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و … پذیرفته و ثبت نام شده باشد
۶ – رشته تحصیلی : عنوان رشته ای است که دانش آموز/دانشجو در آن فارغ التحصیل شده است . این عنوان
رشته در کادر بالای کارنامه درج گردیده است .

شرایط :

۱ – اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسامی ایران
۲ – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ – داشتن تابعیت ایران
۴ – عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلیدو تحصیلی
۵ – برخورداری از توانایی جسمی و روانی لازم و متناسب با شغل انتخابی
۶ – داشتن حداقل هجده (۱۸) سال سن
تذکر: افراد با سن کمتر از۱۸ سال نیز می توانند به صورت آزمایشی در آزمون شرکت کنند

نکات مهم :

۱ – ثبت نام در این آزمون با هر مدرک تحصیلی در هر مقطع تحصیلی بلامانع است
۲ – زمان ثبت نام از ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ شهریور لغایت ساعت ۲۴ روز یک شنبه ۲۶ شهریور خواهد بود و ثبت نام منحصرا از طریف سایت آزمون به نشانی www.inre.ir صورت خواهد پذیرفت
۳ – داوطلبان می بایست قبل از اقدام به ثبت نام به مطالعه دقیق دفترچه راهنما (متون ، جداول و پیوست ها) و آگاهی از شرایط و ضوابط آزمون،مبادرت نمایند
۴ – توصیه میشود داوطلبان، ثبت نام خود را در اولین روزها انجام دهند و از موکول نمودن آندبه روزهای آخر، خودداری نمایند.

مراحل ثبت نام:

مراحل ثبت نام با فشردن دکمه ثبت نام وارد صفحه www.inre.irدر سمت راست سایت آزمون به نشانی ثبت نام در آزمون شوید. در قسمت مربوط به کد ملی، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم میباشد از چپ به راست در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری کند. ضمنا داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویا ی ۶۶۷۰۷۱۳۱ تماس حاصل نمایند. به عنوان مثال ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹

در قسمت مربوط به شماره همراه، داوطلب باید شماره ۱۱ رقمی تلفن همراه خود را که با ۰۹ شروع میشود، در محل مربوط وارد نماید. به عنوان مثال ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

رمزعبور توسط داوطلب انتخاب میگردد. رمزعبور میبایست حداقل شامل ۶ کاراکتر( حرف یا دد یا ترکیبی از آن ها) باشد.

تبصر ۱: در انتخاب رمز عبور استفاده از کاراکترهای خاص نظیر @ و # ،& ،% ،/ بلامانع است.

تبصره ۲: داوطلب میبایست رمزعبور انتخابی خود در قسمت قبلی را مجددا وارد کند.

تبصره ۳: در هنگام انتخاب رمز، به زبان صفحه کلید خود توجه نمایید.

در قسمت تکرار رمز عبور، داوطلب می بایست، رمز عبور انتخابی خود در قسمت قبلی را مجددا وارد کند

دربخش امنیتی، داوطلب میبایست مربع “من ربات نیستم” را عامتگذاری نماید.

تبصره ۱: درصورتی که در این قسمت با سوال دیگری مواجه شدید، متن سوال را با دقت مطالعه نموده و گزینه های انتخابی درست را عامتگذاری نمایید.

با کلیک روی دکمه ” ثبت نام” در صورت صحیح بودن اطاعات وارد شده، کد تایید ۶ رقمی به شماره تلفن همراه ثبت نامی ارسال شده و فرایند ثبت نام به مرحله ی بعد منتقل می شود.

درمرحله بعد کد ۶ رقمی دریافت شده از طریق پیامک را، در قسمت مرتبط با کد تایید وارد کرده و بر روی دکمه ” تایید و ورود ” کلیک نمایید.

تبصره ۱: در صورت عدم دریافت کد تایید، درزمان تعیین شده، دکمه “ارسال مجدد کد تایید” فعال میشود. داوطلب میبایست در این شرایط، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نماید و با کلیک بر دکمه ” ارسال مجدد کد تایید ” مجددا نسبت به دریافت کد تایید اقدام نماید.

تبصره ۱: در صورت عدم دریافت کد تایید، در زمان تعیین شده، دکمه “ارسال مجدد کد تایید” فعال میشود. داوطلب می بایست در این شرایط، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نماید و با کلیک بر دکمه “ارسال مجدد کد تایید” مجددا نسبت به دریافت کد تایید اقدام نماید.

تبصره ۲: در صورت عدم دریافت کد تایید از طریق پیامک، ثبت نام خود را به زما ن دیگری موکول نمایید و یا با شماره ۰۲۱۳۵۰۹۵۵۰۰ تماس حاصل فرمایید.

در مرحله بعد با پیغام ” شماره همراه شما با موفقیت تایید شد، میتوانید وارد شوید.” مواجه می شوید که لازم است کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی دکمه “ورود” کلیک کنید.

– داوطلب پس از ورود باید، قوانین و مقررات را با دقت مطالعه نموده و پس از عامتگذاری مربع “قوانین و مقرارت را خوانده ام و با آنها موافق هستم” بر روی دکمه “شروع ثبت نام” کلیک نماید.

– پس از ورود به بخش مشخصات فردی موارد درخواستی را مطابق توضیحات زیر تکمیل نمایید: تبصره ۱: تمامی متون میبایست به زبان فارسی نگاشته شوند.

داوطلب باید در محل مورد نظر نام، نام خانوادگی و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطور کامل وارد نماید ( از به کار بردن هرگونه عامت غیر از حروف الفبا و همچنین تکرار حروف به دلیل داشتن تشدید خودداری شود.)

درقسمت شماره شناسنامه، داوطلب باید از سمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و از درج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.

در بخش پست الکترونیک داوطلب باید تاریخ تولد، خود را را بطور دقیق ( روز، ماه و سال) در محل مربوطه درج نمایید.

در بخش جنسیت، داوطلب باید یکی از گزینه های مذکر یا مونث را انتخاب نماید.

در قسمت وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به ، در قسمت وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد مقررات سازمان نظام وظیفه داوطلبان مرد،باید وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به مقررات سازمان نظام وظیفه انتخاب نماید.

تبصره ۱: دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت می بایست گزینه “معافیت تحصیلی” را برای وضعیت نظام وظیفه انتخاب نمایند.

در بخش جنسیت، داوطلب باید یکی از گزینههای مذکر یا مونث را انتخاب نماید.
در قسمت وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد، باید وضعیت نظام وظیفه خود را با توجه به مقررات سازمان نظام وظیفه انتخاب نماید.
دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست گزینه “معافیت :۱ تبصره o تحصیلی” را برای وضعیت نظام وظیفه انتخاب نمایند.
تبصره ۱: دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست گزینه “معافیت تحصیلی” را برای وضعیت نظام وظیفه انتخاب نمایند.
درقسمت شماره اضطراری لازم است تا شماره ای متفاوت با شماره تلفن ثابت و همراه مندرج در قسمت های قبل ثبت گردد. به عنوان مثال ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹
تبصره۱: این شماره می بایست شماره یکی از آشنایان و یا نزدیکان شما باشد تا در شرایط اضطرار به منظور اطاع رسانی در دسترس باشند.
تبصره۲: این شماره میتواند شماره ثابت و یا همراه باشد.
در بخش استان محل سکونت، لازم است که داوطلب پس از کلیک بر محل مربوطه از میان لیست موجود استان محل سکونت خود را وارد نماید.
تبصره ۱: منظور از استا ن محل سکونت، استان ی است که داوطلب در دو سال اخیر بیشترین حضور را در آن داشته است.
در بخش شهرستان، ازم است که داوطلب پس از کلیک بر محل مربوطه از میان لیست موجود شهرستان محل سکونت خود را انتخاب نماید.
در بخش آدرس محل سکونت، داوطلب باید آدرس دقیق پستی خود را درج نماید.
تبصره ۱: طی مراحل آزمون چنانچه آدرس داوطلب تغییر کند ازم است آدرس جدید خود را کتباً به دبیرخانه آزمون اطاع دهد.
پس از تکمیل فرم بر روی دکمه “ثبت و ادامه” کلیک نمایید.
تبصره ۱: در هر مرحله از فرآیند ثبت نام و قبل از اتمام آن میتوانید با کلیک بردایره مربوط به مشخصات فردی در باای صفحه نسبت به ویرایش مشخصات خود اقدام نمایید.
در قسمت سوابق میتوانید سوابق علمی و شغلی خود را در پنج دسته ی سوابق تحصیلی، سوابق کاری، سوابق بیمه، دوره های تخصصی و زبانهای خارجی وارد نمایید.
برای این کار کافی است در هر دسته گزینه افزودن را انتخاب نموده و موارد خواسته شده را تکمیل نمایید. به عنوان مثال برای اضافه کردن سابقه تحصیلی ازم است تا گزینه “افزودن سابقه تحصیلی” انتخاب گردد و پس از نمایش گزینههای مربوط، نسبت به تکمیل آنها اقدام نمایید.
تبصره ۱: در هر دسته از سوابق، میتوان چندین سابقه اضافه نمود. برای مثال که دارای مدرک کارشناسی میباشد ابتدا مشخصات دیپلم خود را وارد نموده و سپس با فشردن مجدد گزینه “افزودن سوابق تحصیلی” نسبت به درج اطاعات مدرک کارشناسی خود در مکان مربوطه، اقدام مینماید، یا شخصی که سه سابقه شغلی دارد میتوان د هر سه سابقه را مطابق روش باا در قسمت سابقه شغلی وارد نماید.
تبصره ۲: درهردسته میتوان هر یک از سوابق موجود را با فشردن کلید قرمز رنگ ” حذف ” در صورت نیاز حذف نمود.
نحوه تکمیل سوابق هر بخش به شرح زیر است:
در قسمت سوابق تحصیلی داوطلب میبایست متناسب با مقطع تحصیلی انتخابی،رشته تحصیلی خود را وارد نماید.
تبصره ۱: برای مقاطع قبل از دبیرستان این قسمت را خالی گذارید
در قسمت “نام مرکز اموزشی”، داوطلب میبایست نام مرکز آموزشی که مقطع مذکور را رد آن گذرانده است را به طور کامل درج نماید
در قسمت “سال اخذ مدرک”، میبایست سال اخذ مدرک وارد گردد

تبصره۱: در صورتی که همچنان مشغول به تحصیل در مقطع ذکر شده هستید گزینه در حال تحصیل را انتخاب نمایید
در قسمت معدل، معدل مربوط به آن مقطع را وارد نمایید

تبصره۱:در صورتی که همچنان در حال تحصیل هستید معدل فعلی خود را وارد نمایید.
تبصره۲:در صورتی که در نیمسال اول مقطعی رقرا دارید، آخرین معدل مقطع قبلی را وارد نمایید
در قسمت “سوابق کاری” پس زا فشردن کلید “افزودن سابقه کاری”، قسمت مربوط به درج سوابق کاری نمایش داده میشود. داوطلب میبایست پس از کلیک بر قسمت “عنوان شغل” عنوان آن را وارد نماید.
در کادر مربوط به “نام شرکت” ازم است نام شرکت یا مجموعهای را که در آن مشغول به کار بودهاید، به صورت کامل وارد نماید.
در قسمت حقوق دریافتی، آخرین میزان حقوق دریافتی از شغل نام برده را “به ریال” وارد نمایید. به عنوان مثال اگر حقوق فردی معادل یک میلیون سیصد و هفتاد و پنج هزار تومان است ایدب عدد ۱۳،۷۵۰،۰۰۰را وارد نماید.
در قسمت “از سال”، سال ورود هب عنوان شغلی مذکور را وارد نماید.
در قسمت “تا سال”، سال اتمام همکاری با شرکت مذکور تحت آن عنوان شغلی را وارد مایند

تبصره : ۱در صورتی که هنوز مشغول به کار تحت آن عنوان شغلی در سازمان مربوطه
هستید، گزینه مشغول به کار را انتخاب نمایید
در صورت دارا بودن سابقه بیمه، در قسمت “سوابق بیمه” پس از فشردن کلید “افزودن سابقه بیمه”، قسمت مربوط به درج سوابق بیمه نمایش داده میشود. داوطلب میتواند پس از کلیک بر قسمت “نوع بیمه”، از بین گزینههای موجود نوع بیمه مورد نظر خود را انتخاب نماید.
با کلیک در قسمت”از ماه”، ماهی که بیمه مورد نظر آغاز شده است را انتخاب نماید.
در قسمت “سال”، سال شروع بیمه مورد نظر را انتخاب نماید.
با کلیک در قسمت”تا ماه”، ماهی را که بیمه مورد نظر به اتمام می رسد، انتخاب مایند.
در دومین قسمت به نام “سال”، سال اتمام بیمه مورد نظر را انتخاب نماید.
در قسمت دورههای تخصصی، نام دوره و سال پایان دوره مذکور را به ترتیب در قسمتهای “نام دوره” و “سال گذراندن” وارد نمایید.
در قسمت نام موسسه، موسسهای که ذیل آن دوره مذکور را گذرانده شده، انتخاب نمایید.
در صورتی که گواهینامه دوره را در اختیار دارید، گزینه “گواهینامه دوره را دارم” را انتخاب نمایید.
در قسمت زبانهای خارجی داوطلب میبایست با کلیک روی قسمت “زبان خارجی”، زبان مورد نظر خود را انتخاب نماید.
با کلیک در قسمت میزان تسلط، میزان تسلط خود را در زبان مذکور تعیین نماید
پس از اتمام درج سوابق با فشردن کلید “ثبت و ادامه” وارد مرحله بعد شوید.
تبصره ۱ : در هر مرحله از فرآیند ثبت و نام قبل از اتمام آن میتوانید با کلیک بر دایره مربوط به سوابق در بالای صفحه نسبت به ویرایش سوابق اقدام نمایید.
– در قسمت انتخاب مشاغل، میتوانید از هشت دسته شغلی موجود، مشاغلی را که تصمیم دارید در آزمون مربوط به آن ها شرکت کنید، انتخاب نمایید.
تذکر: جزئیات مربوط به هر دسته شغلی و عنوان شغلی را در جداول این دفترچه مطالعه نمایید.

تبصره۱ : به ازای هر دسته شغلی میتوان حداکثر در پنج عنوان شغلی آزمون، شرکت کرد. برای مثال اگر به عناوین شغلی دسته مدیریتی علاقهمند هستید اجازه انتخاب تنها پنج عنوان شغلی در این دسته را دارید.
تبصره۲ : داوطلبان میتوانند مطابق عاقه و ظرفیتهای خود، مشاغل مورد نظر را حداکثر از دو دسته از هشت دسته شغلی انتخاب نمایند.
تبصره۳ : مبلغ مصوب برای انتخاب از اولین دسته شغلی ۵۷۰,۰۰۰ریال میباشد.
تبصره۴ : مبلغ دریافتی فوق، در ازای یک دسته شغلی است. داوطلب قادر است یک دسته شغلی دیگر را نیز اضافه نماید و در آن دسته نیز حداکثر پنج شغل را انتخاب کند. در این صورت، میبایست مبلغ ۳۷۵,۰۰۰ریال دیگر را نیز پرداخت نماید. به عنوان مثال اگر داوطلبی حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته مدیریتی و حداکثر پنج عنوان شغلی از دسته اجرایی وفنی انتخاب نماید میبایست مجموعا ۹۴۵,۰۰۰ریال پرداخت نماید.
– پس از انتخاب عناوین شغلی مورد نظر، دکمه سبز رنگ “ثبت و ادامه” در پایین صفحه را فشار دهید و وارد آخرین مرحله در صفحه بعدی شوید.
– در صفحه “وضعیت پرداخت” قسمت “خاصه و پرداخت صورت حساب”، پس از بررسی مشخصات فردی و سوابق تحصیلی، شغلی، بیمه، دورههای تخصصی و زبانهای خارجی و حصول اطمینان از درستی عناوین شغلی منتخبشده، گزینه “تمام موارد بالا صحیح بوده و مورد تایید میباشد” را انتخاب نمایید.
پس از تایید گزینه بالا میتوانید شیوه پرداخت را انتخاب نمایید.
– سه شیوه پرداخت در نظر گرفته شده است که به ترتیب توضیح داده میشود:
واریز از طریق درگاه بانکی به وسیله کارتهای عضو شبکه شتاب:
در این روش میتوانید بوسیله کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به پرداخت اینترنتی وجه اقدام نمایید.

تبصره ۱: برای پرداخت از این روش ازم است رمز دوم کارت مورد نظر بانکی را داشته باشید.
تبصره ۲:پس از انتخاب این گزینه، شما میتوانید بانک پذیرنده را انتخاب نمایید. این گزینه مستقل از بانک صادر کننده کارت شما میباشد و با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانید در همه بانکهای پذیرنده پرداخت نمایید.
تبصره ۳:از میان دیگر روشهای پرداخت، این روش بیشتر از دو روش دیگر توصیه میگردد.
واریز از طریق کارت به کارت و اعام مشخصات واریز:

با انتخاب این گزینه ازم است تا وجه مذکور به کارت موسسه میزان گستران شریف با شماره کارت ۱۶۰۷-۰۰۰۰-۲۹۷۰-۵۰۲۲واریز و سپس جزئیات تراکنش شامل “شماره مرجع/پیگیری”، “تاریخ” و “زمان (ساعت)” ثبت گردد.
تبصره ۱: به منظور پرداخت از این طریق داوطلب میبایست به دستگاههای عابربانک بانکهای معتبر متصل به شبکه شتاب مراجعه نماید.
تبصره ۲: شماره مرجع / پیگیری را از برگه دریافتی از دستگاه خودپرداز مشاهده و در قسمت مربوطه وارد نمایید.
تبصره ۳:” تاریخ” و “زمان” را از برگه دریافتی از دستگاه خودپرداز مشاهده و طبق همان ترتیب در قسمت مربوطه وارد نمایید.
واریز از طریق شماره حساب بانکی و اعام مشخصات واریز:

با انتخاب این گزینه ازم است تا وجه مذکور به حساب موسسه میزان گستران شریف نزد بانک پاسارگاد شعبه میرزای شیرازی به شماره ۳۰۷.۸۱۰۰.۱۲۴۵۸۶۸۲.۱واریز شده و سپس جزئیات تراکنش شامل “شماره فیش”، “تاریخ” و “زمان” مطابق فیش حساب بانکی به دقت در قسمت مربوطه وارد گردد
تبصره ۱: به منظور پرداخت از این طریق، داوطلب میتواند به نزدیک ترین بانک پاسارگاد محل اقامت خود مراجعه نماید
تذکر مهم ۱ : پس از واریز وجه امکان تغییر دستههای شغلی انتخاب شده وجود نخواهد داشت.
تذکر مهم۲ : پس از اعام روش پرداخت، امکان ویرایش اطاعات کاربر وجود نخواهد داشت.

– پس از اطمینان از اطاعات ثبت نامی و روش پرداخت، گزینه سبز رنگ “پرداخت” یا “ثبت” در پایین صفحه را انتخاب نمایید.

ورود به پنل کاربری
در سمت راست سایت آزمون، روی گزینه “ورود به صفحه کاربری” (زیر گزینه “ثبتنام در آزمون”) کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه مورد نظر کد ملی و رمز عبور خود (رمزی که هنگام ثبتنام انتخاب نمودهاید) را وارد نمایید. پس از وارد شدن به پنل کاربری، اطاعات ثبتنامی شما در بالای صفحه قابل مشاهده است.
در سمت راست صفحه روی گزینه بارگزاری مدارک کلیک کرده و اقدام به بارگزاری عکس و کارت ملی خود نمایید. فرآیند بارگزاری بدین صورت است که روی گزینه انتخاب عکس کلیک کرده، عکس خود را انتخاب نموده و روی دکمه بارگزاری کلیک نمایید.
در سمت راست صفحه، قسمت وضعیت پرداخت، وضعیت پرداخت شما قابل مشاهده است. در سمت راست صفحه، قسمت پیش آزمون، پس از خواندن توضیحات آن، روی گزینه شروع پیش آزمون کلیک کرده و نسبت به پاسخ به سوالات آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که سولات به صورت دو گزینهای میباشد.
در سمت راست صفحه، قسمت تنظیمات نیز میتوانید شماره همراه و رمز عبور خود را ویرایش نمایید.
پس از تکمیل هر یک از قسمتهای فوق، در منوی “وضعیتها” (زیر منوی مشخصات فردی)، وضعیت بارگزاری مدارک، پرداخت و پیش آزمون قابل مشاهده است. لازم است که در منوی وضعیت تمامی فعالیتها تایید شده باشد وگرنه شرکت در آزمون برای شما امکان پذیر نخواهد بود.

جدول زمانبندی آزمون:

موضوع تاریخ
شروع ثبت نام آزمون ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۶
پایان مهلت ثبت نام آزمون ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۶
شروع مرحله اینترنتی برای دسته اول مشاغل هفته آخر مهر ماه ۱۳۹۶
پایان مرحله اینترنتی در تمامی دسته ها ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۶
اعلام نتایج آذر ماه ۱۳۹۶
برگزاری مرحله حضوری دی و بهمن ماه۱۳۹۶
اعام نتایج نهایی و فرایند جذب اسفند ماه ۱۳۹۶

در ادامه جداول مربوط به مفاد آزمون، تعاریف مشاغل، ضرایب هر عنوان امتحانی و منابع مطالعاتی آزمون آورده خواهد شد.
تبصره ۱: در مشاغلی که منبع مطالعاتی خاصی پیشنهاد نگردیده است داوطلب می تواند از هر منبع مطالعاتی مرتبط استفاده نماید

عناوین آزمون عمومی عناوین آزمون اختصاصی
ریاضی هوش ریاضی
فیزیک فهم IT
شیمی روابط اجتماعی
زیست زبان
ادبیات
هنر

جهت مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.