زمان آغاز ثبت نام در بیست و دومین ازدواج دانشجویی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان آغاز ثبت نام در بیست و دومین ازدواج دانشجویی اعلام شد

دبیر ازدواج دانشجویی کشور گفت:مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و دومین دوره طرح بعد از اربعین حسینی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام خادمی دبیر ازدواج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و دومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی (همسفر تا بهشت) بعد از اربعین حسینی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:طبق اعلام ستاد ازدواج دانشجویی کشور، شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن بهره‌مندی از هدایا و جوایز از مزایای ویژه همچون غذای متبرک‌ حضرت رضا(ع) بهره‌مند خواهند شد.

دبیر ازدواج دانشجویی کشور افزود: دانشجویان مزدوج واجد شرایط برای ثبت نام در این جشن می‌بایست پس اعلام شدن توسط این نهاد به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند.

خادمی بیان کرد:همچنین زوج های دانشجویی که در مراسم سال گذشته ثبت نام کرده و موفق به تشرف نشده‌اند و یا زوجی که سال گذشته ثبت نام کردند اما مدارکشان‌ مورد تایید نبود می‌توانند با ارائه مدارک خود به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و انتخاب کاروان به این سفر مشرف شوند.

وی با اشاره به آمار دوره بیست و یکم سال گذشته گفت: در این دوره چیزی بالغ بر 20 هزار دانشجو در این جشن شرکت کردند و یکی از طرح های مطلوب این سفر عدم محدویت در اعزام این دانشجویان است.

گفتنی است مدت طول این سفر سه روز است و در این مراسم بسته های فرهنگی هم میان این دانشجویان ارائه می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار