زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی گفت: تعدادی از ظرفیت‌های آزمون خالی مانده است که با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کردیم تا ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف شود.
حسن حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان اعلام اسامی پذیرفته شگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ۲۱ آبان‌ماه جاری در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.
وی افزود: پس از مشخص شدن نتاج آزمون استخدامی، برنامه زمانبندی استانی برای انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون در هفته اول دی ماه اعلام شد و پذیرفته شدگان به ادارت آموزش وپرورش مراجعه و مراحل مصاحبه و گزینش را طی کردند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز فهرست ما قطعی و نهایی نشده است، گفت: تعدادی از ظرفیت‌های ما خالی مانده است. در همین راستا با سازمان اداری و استخدامی کشور مکاتبه کردیم و قرار شد ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف شود. براین اساس لیست متممی به ما اعلام خواهند کرد تا پس از مصاحبه با افراد جدید معرفی شده، فهرست نهایی را اعلام کنیم. ظرفیت های خالی طی دو تا سه روز آینده مشخص خواهد شد.
حسینی درباره تعداد ظرفیت‌های خالی مانده، گفت: هنوز ظرفیت‌های خالی تعیین تکلیف نشده و به ما اعلام نکرده‌اند. طی دو تا سه روز آینده این مورد هم مشخص می‌شود و قطعا باید تا پایان سال آن را نهایی کنیم.
وی درباره زمان شروع دوره های آموزش صلاحیت حرفه ای و صدور احکام ورودی‌های جدید آزمون استخدامی نیز عنوان کرد: دوره آموزشی از سال آینده در دانشگاه فرهنگیان شروع می‌شود . پس از طی دوره آموزشی، دانشگاه به ما افرادی که این دوره را با موفقیت طی کنند اعلام می‌کند تا احکام استخدامی‌ برای آنها صادر شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار