اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان 

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

24 فروردین 1400 – اطلاعیه پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان 

اطلاعیه روند گزینش پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ در این اطلاعیه آمده است:
داوطلبانی که نام آنها به عنوان پذیرفته شده یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش منتشر شده است می بایست به نکات ذیل توجه نمایند.
۱. داوطلبان می بایست جهت آغاز روند گزینش فرم اطلاعات فردی گزینش را پس از تکمیل به واحدهای گزینش مستقر در اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود تحویل نمایند. این اقدام می بایست تا ۴۸ ساعت آینده انجام گیرد.
۲. در خصوص روند طب کار (معاینات پزشکی) به اطلاع می رساند که این مرحله پس از مشخص شدن نتایج گزینش داوطلبان و تشکیل پرونده این افراد در اداره آموزش و پرورش محل خدمت صورت خواهد گرفت و جزئیات آن به زودی توسط اداره مناطق و نواحی به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده خواهد رسید. لذا مقتضی است که از مراجعه غیرضروری به اداره کل و یا ادارات آموزش و پرورش مناطق در این خصوص اجتناب گردد


23 فروردین 1400 – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند؛ نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج نهایی اینجا کلیک نمایید


مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، ازفردا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ اعلام می گردد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با عنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ ، از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، درخصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ قبول شدگان مکلفند، به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت های عمومی گزینش،گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره های مهارت آموزی) با توجه به موارد ذکر شده در اطلاعیه، اقدام نمایند.

بر این اساس، داوطلبان در صورت هر گونه ابهام درخصوص نتایج نهایی آزمون، می­توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی: www.sanjesh.orgاقدام و یا در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار