زمان برگزاری آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو در سال ۹۵

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور به‌صورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود.
یک منبع موثق گفت: هم اکنون شرکت های غیردولتی وابسته به وزارت نیرو در حال جمع آوری نیازهای مورد استخدامی خود هستند و تعدادی از شرکت ها نیز نیروهای مورد نیاز خود را مشخص کرده اند و در حال گرفتن مجوز تعداد افراد قابل پذیرش هستند.
وی گفت: در خصوص زمان برگزاری آزمون هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته احتمال برگزاری آن در شهریورماه و یا مهرماه وجود دارد.
وی همچنین بیان داشت: آزمون استخدامی شرکت های دولتی که سال گذشته برگزار شد به دلیل تصمیم دولت به صورت مشترک و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد ولی آزمون امسال توسط مرکز آزمون نیرو وابسته به خود وزارت نیرو برگزار می گردد.
این فرد مسئول بیان داشت: به مرکز آزمون نیرو گفته شده است که خود را آماده برگزاری این آزمون کند و مقدمات آن را فراهم نماید تا بعد از نیازسنجی و اخذ مجوزهای مربوطه این آزمون برگزار شود.
وزارت نیرو در سال ۹۵ نیز آزمون استخدامی خود را برای پذیرش نیروهای مورد نیاز خود برگزار می کند.این آزمون به‌منظور جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت‌های توزیع برق، شرکت‌های مدیریت تولید برق و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور به‌صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار