زمان برگزاری آزمون خاص ارشد، دکتری و EPT دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار
بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: بعد از تمدید مهلت ثبت نام ، در نهایت آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد و دکتری واحدهای بین الملل و برون مرزی این دانشگاه ساعت 9 صبح روز جمعه 29 مردادماه برگزار می شود.
دانشیان درباره نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سامانه www.azmoon.org در روز چهارشنبه 27 مردادماه می توانند نسبت به دریافت کارت امتحانی خود اقدام کنند.
به گفته وی، این آزمون بصورت متمرکز تنها در شهر تهران برگزار می‌شود.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT 
رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری آزمون EPT بیان کرد: این آزمون نیز در روز جمعه 27 مردادماه ساعت 9 تا 11 صبح همزمان در هفت شهر تهران، تبریز، اهواز، کرمان، شیراز، اصفهان، آمل و مشهد برگزار می شود.
وی اعلام کرد: کارت ورود به جلسه آزمون EPT از روز چهارشنبه 27 مردادماه با مراجعه به سامانه english.iau.ac.ir قابل دریافت است.
به گفته دانشیان احتمالا کارت‌های ورود به جلسه هر دو آزمون ساعت 14 روز چهارشنبه 27 مردادماه قابل دریافت است اما ساعت دقیق متعاقبا اعلام می شود.
تمامی دانشجويان دكتری دانشگاه آزاد در صورت دارا نبودن مدرک بين المللی زبان انگليسی با نمره تعيين شده توسط دانشگاه، موظف به شركت در آزمون EPT و كسب حداقل نمره قبولی در آن هستند. آزمون EPT از سال 86 شروع و به طور منظم (ابتدا بصورت فصلی و از اردیبهشت 92 ماهانه) در واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.
در آغاز كار برگزاری EPT، مدرک اين آزمون تنها برای داوطلبان ورود به مقطع دكتری دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات ضروری بود، اما بعد از گذشت چندی، ارائه مدرک قبولي EPT برای تمامی داوطلبان دكتری دانشگاه آزاد الزامی شد.
زمان برگزاری آزمون خاص ارشد، دکتری و EPT دانشگاه آزاد اعلام شد
اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار