زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۷

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان برگزاری آزمون دکتری ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون دکتری ۹۷ جمعه ۴ اسفند ۹۶ برگزار می‌شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا (پنجشنبه) برای دریافت کارت شرکت در آزمون فرصت دارند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره آزمون دکتری 97 اظهار کرد:‌کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 از ساعت 8 صبح روز سه‌‌شنبه اول اسفند 96 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبان باید تا ساعت 24 روز پنجشنبه سوم اسفند 96 با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات شناسامه‌ای یا ثبت‌نامی خود نسبت به دریافت کارت پرینت شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود:‌ تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه دوم اسفند 96 تعداد 97 هزار و 300 نفر از تعداد 234 هزار و 454 داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون دکتری 97 برای دریافت کارت پرینت شرکت در آزمون اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این آزمون در 7 گروه آموزشی و 246 کد‌رشته امتحانی صبح جمعه 4 اسفند 96 در 55 شهرستان و 117 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

توکلی همچنین درباره پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی و کاربردی مطرح کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از شنبه 28 بهمن 96 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در چهارشنبه دوم اسفند 96 پایان می‌یابد که تا ساعت 8 صبح امروز تعداد 20 هزار و 446 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد:‌ ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی‌کاربردی بهمن 96 از امروز چهارشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در پایان روز چهارشنبه هفته آینده 9 اسفند 96 پایان می‌پذیرد و داوطلبان واجد شرایط با مشاهده اطلاعیه سازمان سنجش که در 30 بهمن منتشر شده است می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار