زمان برگزاری آزمون های هماهنگ استخدامی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان برگزاری آزمون های هماهنگ استخدامی اعلام شد

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش درباره آزمون های استخدامی هم توضیح داد: ما به عنوان یک پیمانکار در آزمون های استخدامی هستیم و این آزمون جزو آزمون هایی نیست که سیاستگذار آن سازمان سنجش باشد، اما به لحاظ اعتمادی که مردم و سیستم به سازمان سنجش دارد، از ما خواسته شده تا آن را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه آزمون های استخدامی دارای دو محور می باشد، گفت: نمره و آزمونی که برگزار می شود سیاستگذار آن سازمان سنجش است و اگر کسی به نمره و یا سوالات اعتراضاتی دارد، مسئولیت پاسخگویی آن به عهده سازمان سنجش است، اما بحث ضوابط و قوانین که البته قوانین مصوب است، به دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی مربوط می شود و لذا سازمان سنجش نمی تواند به اعتراضی در این خصوص پاسخ دهد.

خدایی در پایان خاطرنشان کرد: در برنامه های این سازمان برگزاری آزمون هماهنگ دستگاه های اجرایی وجود دارد؛ که با هماهنگی سازمان امور استخدامی تاریخ نهایی آن اعلام می شود. اما تاریخ اولیه برای برگزاری این آزمون اواخر تیر و یا اوایل مرداد ماه است و ضوابط ثبت نامی با اینکه تدوین شده، هنوز اعلام نشده است و حدود ۱۹ دستگاه اجرایی برگزار کننده این آزمون هستند؛ که ظرفیت آن هنوز مشخص نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار