زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش در مرداد 1400

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان گفت: در آزمون استخدامی جدید که ثبت نام آن از مردادماه آغاز خواهد شد آموزش و پرورش استان سهمیه جذب ۳۵۴۳ نیرو را گرفته است.
به گزارش ایسنا صباغی در جلسه شورای معاونین اداره کل اظهار کرد: ۲۳۱۹  پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی سال ۹۹، اکنون برای گذراندن دوره مهارت آموزی به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده‌اند و از مهرماه با حکم پیمانی موقت فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۹ اکنون در حال گذراندن ترم اول دوره مهارت آموزی خود هستند و از اول مهرماه با حکم پیمانی موقت سرکار خواهند رفت و به طور همزمان ترم دوم مهارت آموزی را نیز سپری خواهند کرد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: امسال ۳۰۴۱ نیرو از آموزش و پرورش استان خارج و ۵۶۰۷ نیروی جدید وارد این مجموعه می‌شوند که در مقایسه با سال‌های قبل تراز نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان مثبت شده است.
وی افزود: در آزمون استخدامی جدید که ثبت نام آن از مرداد ماه آغاز خواهد شد نیز آموزش و پرورش استان سهمیه جذب ۳۵۴۳ نیرو را گرفته است. همچنین سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان استان نیز ۱۸۱۷نفر است.
صباغی گفت: تفاهم‌نامه توسعه سنواتی نیز با مجموعه وزارت منعقد شده و با شهرستان ها و مناطق نیز در حال جمع بندی است.
وی با بیان اینکه در زمینه ماندگاری نیروها به شهرستان‌ها و مناطق تفویض اختیار شده است، تصریح کرد: از ۳۱۹ متقاضی تغییر مقطع، با درخواست ۱۶۰ مورد موافقت شده است.
وی افزود: ۸۱۹ درخواست انتقالی خارج از استان و ۲۷۶۴ درخواست انتقالی درون استانی در سامانه نقل و انتقالات ثبت شده که در حال بررسی است.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستان در خصوص توانمندسازی نیروهای انسانی نیز گفت: براساس نیازسنجی انجام شده، ۲۴۴ دوره برای همکاران استان تعریف شده که برخی دوره ها برگزار و پنج دوره نیز هم اکنون در حال انجام است.
وی افزود: از مجموع آمار جمعیتی مدارس غیردولتی استان، ۷۰ درصد ثبت سفارش کتاب را انجام داده‌ و سفارش برای مدارس دولتی نیز از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.
صباغی از تجهیز مدارس شبانه روزی برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تاکنون ۷ میلیارد تومان اقلام مورد نیاز و مصرفی برای این مدارس خریداری شده است

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار