زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان ثبت نام پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال ۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از زمان پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ این دانشگاه، در شهریور ماه سالجاری خبر داد.

وی گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل‌آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ مطابق جدول زیر انجام خواهد پذیرفت:

   مقطع      زمان پذیرش
    کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته)   ۴ الی ۱۱ شهریور
     مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته)  ۱۱ الی ۱۷ شهریور

  معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ضمن داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار