زمان ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش و درج اطلاعات شخصی و پرونده ای خود از نتیجه آزمون مطلع شوند.

پذیرفته شدگان باید از روز دوشنبه ۲۵ آذرماه تا روز شنبه ۳۰ آذرماه ۹۸ به دانشگاه محل پذیرش مراجعه کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان پذیرفته شده برای ثبت نام باید تمامی مدارک ثبت نامی، اعم از مدرک پزشکی عمومی، مدارک مربوط به طرح نیروی انسانی، خدمت نظام وظیفه، صلاحیت بالینی و در صورت پذیرش با استفاده از هر گونه سهمیه، مدارک مربوط به احراز آن سهمیه را به دانشگاه ارائه کنند.

داوطلبان در صورت عدم ثبت نام در موعد مقرر، جزء انصراف دهندگان محسوب خواهند شد و از شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم خواهند شد.

مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برای آن دسته از داوطلبان آزمون که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند، در روزهای ۴ تا ۹ آذر برگزار شد.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۵۱۳ نفر در ۲۲ رشته در مجموع سهمیه های آزاد، مناطق محروم و رزمندگان و ایثارگران اعلام شده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار