زمان معرفی و تقدیر از دانشجویان نمونه مجددا به تعویق افتاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان معرفی و تقدیر از دانشجویان نمونه مجددا به تعویق افتاد

معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از تعویق مجدد زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۶ خبر داد و گفت: این مراسم روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

دکتر ابوالحسن ریاضی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: کار انتخاب دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارتخانه بهداشت و علوم به پایان رسیده و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و بر این اساس در این مراسم ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

وی در ادامه به زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم روز ۹ اسفند ماه برگزار شود اما به دلیل سفر وزیر بهداشت به کشور بلژیک این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام “بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه” که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع ۴ هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از کل تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، تعداد ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و تعداد ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رییس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: بطور کلی تعداد ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داروی مرحله کشوری تعداد ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار