زمان و جزئیات برگزاری آزمون عملی و تشریحی ارشد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ پرینت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون تشریحی، پروژه عملی ،رشته‌های بورسیه و رشته‌های دارای شرایط خاص ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد  پیرو انتشار اطلاعیه پیشین این سازمان در  ۲۵ شهریور ماه در خصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و همچنین برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کد رشته‌های ذی ربط، اکنون جزئیات به اطلاع متقاضیان هر یک از کد رشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ می‌رسد.

بر این اساس  آزمون پروژه عملی کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ و پروژه عملی این کدرشته ها در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۹، ۱۰ و ۱۱ مهر ماه منحصراً در شهر تهران  برای آن دسته از متقاضیان که براساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند و حداقل یکی از کدرشته محلهای رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب کرده اند ‌(منحصراً دوره‌های روزانه و نوبت دوم(شبانه) و هزینه برگزاری آزمون تشریحی و یا عملی خود را هم‌زمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده اند، بر اساس جدولی که روز گذشته منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش در دسترس است، برگزار خواهد شد.

همچنین  برای آن دسته از متقاضیانی که مجاز به شرکت در آزمون دو پروژه هستند، دو کارت ورود به جلسه به صورت جداگانه قابل دریافت و لازم است دو روز قبل از برگزاری آزمون پروژه مربوط، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه مورخ هفتم مهرماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل پرینت کردن است.

متقاضیانی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند و یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده کنند لازم است روز سه‌شنبه هشتم مهرماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ برای پیگیری به باجه رفع نقص کارت به آدرس تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، به سمت میدان انقلاب، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه کنند.

باتوجه نبود پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می­توانند به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: https://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می­شود و متقاضیان می توانند به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: https://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

همچنین متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار