زنان شادگانی تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زنان شادگانی تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: یکی از مهمترین وظایف شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی آنان است.

به گزارش خبرنگار تسنیم از شادگان، سعید حاجیان امروز در جلسه کمیسیون بانوان این شهرستان اظهار داشت: نقش تاثیرگذار و اجتماعی زنان در پیشبرد اهداف جامعه، به عنوان نیمی از جمعیت جامعه انکارناپذیر است.

وی توجه به امور بانوان به ویژه در زمینه اشتغال و کارآفرینی را بسیار مهم دانست و گفت: با فعال سازی سمن‌ها و نهادهای مدنی غیرسیاسی در حوزه زنان می‌توان خدمات ویژه‌ای به بانوان ارائه کرد و ضمن حمایت از این قشر زمینه خودکفایی و شکوفایی زنان را فراهم آورد.

سرپرست فرمانداری شادگان در زمینه اعطای تسهیلات با هدف اشتغالزایی در مناطق روستایی و شهری، تصریح کرد: یقیناً اشتغالزایی بانوان روستایی و شهری نیز در این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرد و از مصادیق آن مشاغل خانگی است که در رأس آن بانوان می‌توانند حضور جدی و فعالی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش زنان تحقق توسعه پایدار اشاره کرد و افزود: فعال کردن بانوان در بخش‌های مختلف نیازمند یک برنامه ریزی منسجم در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی است.

حاجیان در ادامه با اشاره به حضور و نقش کم رنگ بانوان شادگانی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شهرستان افزود: دولت به این باور رسیده که حضور فعال و موثر بانوان در صحنه می‌تواند در جامعه نشاط ایجاد کند و شاخص‌های امید را بهبود بخشد.

وی در پایان یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف شناسایی مسائل و مشکلات زنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تلاش برای حل مشکلات و توانمندسازی آنان است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار