ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان افتتاح شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

ساختمان جدید بنیاد نخبگان استان خوزستان امروز، سوم اسفندماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان افتتاح شد.

ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان با حضور دکتر سیدمهدی موسوی کوهپر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد ملی نخبگان، دکتر علیرضا زراسوندی رئیس بنیاد ملی نخبگان خوزستان و دکتر عالمی‌نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان افتتاح شد.

این ساختمان با زیربنای 800 مترمربع در محل اتوبان گلستان، بلوار چمران، کوچه سازمان محیط زیست واقع شده است که طی یک تفاهم‌نامه 10 سال بین استانداری و بنیاد ملی نخبگان خوزستان در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد.

در ششمین نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان که سوم آبان‌ماه در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، دکتر زراسوندی رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به مشکلات ساختمان بنیاد از حیث مستهلک‌بودن و مسائل امنیتی، خواستار تعیین تکلیف موضوع و رفع این مشکل شد.

استانداری خوزستان متعهد شده بود که در قالب یک تفاهم‌نامه 10 ساله با بنیاد ملی نخبگان، ساختمانی را در اختیار بنیاد استان قرار دهد تا بنیاد بتواند ساختمان مدنظر خود را خریداری کند که امروز، این تفاهم‌نامه اجرایی شد و ساختمان قدیمی بنیاد نخبگان خوزستان نیز طی 10 روز آینده به استانداری واگذار می‌شود.

استقرار بنیاد نخبگان خوزستان در ساختمان جدید از هفته آینده

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان گفت: ساختمان جدید طی یک تفاهم‌نامه 10 ساله به بنیاد نخبگان واگذار شده است و از هفته آینده در ساختمان جدید مستقر می‌شویم.

دکتر علیرضا زراسوندی در حاشیه آیین افتتاح ساختمان جدید بنیاد نخبگان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساختمان جدید طی یک تفاهم‌نامه 10 ساله به بنیاد نخبگان واگذار شده است که جزو تعهدات استان‌ها به بنیاد ملی نخبگان است.

وی با اشاره به تلاش سه ساله خود برای اختصاص ساختمان جدید به بنیاد نخبگان خوزستان، افزود: درباره ساختمان قدیمی تعهد، تفاهم‌نامه یا چیزی مشابه آن وجود نداشت که بنیاد چگونه آنجا مستقر شده است؛ ساختمان قبلی از نظر مکان و استانداردها در شأن نخبگان استان نبود.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان با اشاره به حمایت‌های استاندار از بنیاد، افزود: می‌توانم بگویم که واگذاری این ساختمان به بنیاد نخبگان یک اقدام جهادی بود؛ بنیاد نخبگان درباره تجهیزات کاملاً متعهد است و تمام تجهیزات خریداری شده‌اند. البته در ساختمان باید برخی تغییرات صورت گیرد تا مناسب شرایط اداری باشد و این تغییرات تا پیش از عید انجام می‌شود اما از هفته آینده در مکان جدید مستقر می‌شویم.

زراسوندی ادامه داد: عدم وجود ساختمان مناسب موجب شده بود که بسیاری از اعتبارات ملی را از دست بدهیم؛ همچنین بسیاری از جلسات به دلیل نامناسب بودن محل بنیاد در این ساختمان برگزار نشد و نخبگان استان از این نظر هم ضرر کردند.

اخبار استان اخبار