ساختمان سه طبقه در آتش سوخت + عکس

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال تماس تلفنی همسایگان با سامانه 125 در ساعت 12:23 دقیقه ظهر دیروز و درخواست کمک فوری از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ ایستگاه های 10، 49، 43 و گروه امداد و نجات 3 را به همراه نردبان و تشک نجات را به خیابان گیشا، خیابان 38 اعزام کرد.

بنا به اظهار محمود شادکی، مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران، آتش سوزی درواحد مسکونی 110 متر مربعی در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه تک واحدی رخ داد.

وی با اشاره به این که دود و آتش زیادی از پنجره ها بیرون می زد و شعله ها در حال سرایت به واحد مجاور بود، افزود: گروهی از آتش نشانان بلافاصله با کشیدن چند رشته لوله آبدهی به مقابله با آتش پرداختند و موفق شدند این آتش سوزی را پیش از گسترش بیشتر مهار و کاملا خاموش کنند.

شادکی گفت: گروه دیگری از آتش نشانان نیز به طور همزمان پس از قطع برق و گاز و استفاده از دستگاه تنفسی با رعایت نکات ایمنی وارد ساختمان شده و برای یافتن افراد گرفتار در دود و آتش شروع به جستجوی این ساختمان سه طبقه کردند.

مدیر عملیات منطقه دو آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، ابراز داشت: در این حادثه به ساکنان ساختمان صدمه ای نرسید.

اخبار