ساخت دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه چمران با حمایت بی‌سابقه وزارت نفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ساخت دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه چمران با حمایت بی‌سابقه وزارت نفت

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی این دانشگاه با حمایت وزارت نفت در حال ساخت است که این میزان کمک از سوی وزارت نفت در تاریخ دانشگاه شهید چمران اهواز بی‌سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، غلامحسین خواجه در حاشیه نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت نفت ارتباطات بسیار خوبی با دانشگاه شهید چمران اهواز ایجاد کرده است و باید از این ارتباط خوب میان طرفین بهره جست.

وی افزود: نباید ارتباطات خوب برقرار شده و اقدامات خوب مشترکی که بین این وزارتخانه و دانشگاه شهید چمران انجام شده است را نادیده گرفت.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: ساخت پمپ‌های سرچاهی که در این نمایشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفتند، یکی از قراردادهای وزارت نفت با دانشگاه چمران است. پروژه موفقی که تنها دانشگاه شهید چمران توانست در مناقصه ۱۰ نوع کالایی که وزارت نفت برگزار کرد، پیروز شود و ثابت کند توانایی انجام کارهای موفق را دارد.

خواجه با بیان اینکه پمپ ساخته شده در دانشگاه شهید چمران اهواز مورد تایید وزارت نفت قرار گرفته است، گفت: وزارت نفت در حال انجام اقدامات خوب دیگری در دانشگاه شهید چمران اهواز است که از جمله آن می‌توان به اجرای پروژه‌های عمرانی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این راستا دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه با حمایت وزارت نفت در حال ساخت است که این میزان کمک از سوی وزارت نفت در تاریخ دانشگاه شهید چمران اهواز بی‌سابقه است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: مرکز تحقیقات پتروشیمی و مرکز تحقیقات حفاری با حمایت مادی و مالی وزارت نفت در حال ساخت هستند.

خواجه تصریح کرد: علاوه بر این شاهد ساخت مرحله دوم پروژه دانشکده علوم زمین دانشگاه با حمایت وزارت نفت هستیم.

وی بیان کرد: در زمینه‌های پژوهشی به‌جز موضوع ساخت پمپ‌های SRP که با وزارت نفت قراردادی با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به امضا رسیده، رایزنی‌هایی در زمینه مطالعات زمین‌شناسی نفت با این وزارتخانه صورت گرفته که قرارداد آن با دانشگاه شهید چمران اهواز به امضا خواهد رسید.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: در زمینه اکتشاف مخازن نفتی قرار شد پروژه‌ای به این دانشگاه داده شود.

وی ادامه داد: همکاری‌های زیادی با وزارت نفت انجام شده اما انتظار می‌رود این همکاری‌ها بیش از این توسعه پیدا کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار