سارا و نیکای «پایتخت» درس دارند و بازی نمی‌کنند

دسته ها: اخبار

احمد مهرانفر و دوقلوهای پایتخت

وی افزود: از همین رو مدتی است در تلاشیم برای ساخت سری چهارم سریال «پایتخت» دوقلو دختر همسان حدود ۱۰، ۱۲ ساله پیدا کنیم. از طریق خبرگزاری مهر هم اعلام می‌کنیم که علاقمندان می‌توانند مشخصات، عکس و شماره تماس دوقلوهای پیشنهادی را به ایمیل Alirezanajafzadeh@hotmail.com بفرستند.

مجری طرح «پایتخت ۴» درباره استقبال مردم از این طرح اظهار کرد: تا به حال در این فرصت کوتاه، تعداد زیادی ایمیل به دست ما رسیده و با دوقلوهای بسیاری آشنا شده‌ایم. چند تایی از آنها را هم دعوت کرده‌ایم و اتفاقا در بین آنها گزینه‌های مناسبی هم بوده است. با این حال منتظریم که به گزینه‌های بهتری برسیم.

دوقلوهای پایتخت سارا و نیکا فرقانی اصل

نجف‌زاده در پاسخ به اینکه تغییر دوقلوها در قصه چطور توجیه می‌شود، توضیح داد: قطعا تیم نویسنده‌ به این موضوع فکر می‌کنند. ضمن اینکه ما ترجیح می‌دهیم دوقلوهایی مشابه سارا و نیکا پیدا کنیم. البته اولویت‌ ما یافتن دوقلوی همسان باهوشی است که استعداد بازیگری داشته باشند. باقی کار را هم به تیم نویسندگان می‌سپاریم تا ماجرا را برای مردم قابل باور از آب دربیاورند.

دوقلوهای پایتخت سارا و نیکا فرقانی اصل

وی در پایان درباره وضعیت فعلی سریال گفت: اکنون نویسنده‌ها مشغول کار روی فیلمنامه هستند، همچنین برای آماده‌سازی لوکیشن کار می‌کنیم تا به جمع بندی برسیم و احتمالا اول اردیبهشت «پایتخت ۴» را کلید بزنیم. (خبرگزاری مهر)

اخبار