ساعت کاری ادارات دولتی و غیر دولتی خوزستان تغییر کرد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ساعت کاری ادارات دولتی و غیر دولتی خوزستان تغییر کرد

استانداری خوزستان در اطلاعیه ای، تغییر ساعات کار ادارات دولتی و غیر دولتی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه خطاب به به تمامی سازمانها، ادارات کل، شرکتها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداریها و موسسات آموزشی آمده است: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان به این وسیله ساعات کار از مورخه ۹ خردادماه جاری تغییر می کند.

در این اطلاعیه عنوان شده است: بر این اساس، ساعات کاری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود. ساعات کار بیمارستانها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است ضمن آنکه دانشگاهها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.

استانداری خوزستان تاکید کرده است: مدیران دستگاههای اجرای موظف هستند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: همچنین شرکتهای توزیع نیروی برق استان و اهواز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی یاد شده گروه‌ها را تشکیل دهند و نتیجه را در هر ۱۵ روز به استانداری گزارش دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار