سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته

تمدید مهلت ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی

مدیرکل دفتر توانمندسازی و ارتقای بهره وری سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری از تمدید مهلت ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان احمد نجاتیان اظهارداشت: با عنایت به اتمام مهلت ثبت نام پرستاران در سامانه ثبت ملی پرستاران و گروه‌های وابسته در پایان دی ماه و درخواست بخشی از همکاران که در این فرصت نتوانستند در سامانه ثبت نام کنند، معاونت پرستاری مهلت ثبت نام را تا پایان بهمن ماه تمدید کرد.
وی افزود: بر همین اساس از تمام همکاران گروه پرستاری شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت‌های پزشکی، بهیاران، کمک پرستاران، کمک بهیاران درخواست می‌شود تا در مهلت تعیین شده نسبت به مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس https://rn.behdasht.gov.ir/ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
نجاتیان گفت: این مهلت، مجدد تمدید نخواهد شد و صدور پروانه صلاحیت حرفه‌ای و گواهی صلاحیت شغلی از ابتدای سال ۹۸ منوط به ارائه کد ثبت نام در سامانه خواهد بود.
گفتنی است، تا پایان دی ماه تعداد ١٢٠ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که اطلاعات این گروه در حال بررسی و اعتبارسنجی است.


معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: پرستاران و گروه‌های وابسته در یک فرصت ۲ ماهه نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مریم حضرتی در جلسه‌ای با مدیران پرستاری سراسر کشور از آغاز سراسری ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه‌های وابسته را ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح پایلوت ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه‌های وابسته در تبریز، سمنان و نیشابور، اظهار داشت: اجرای سراسری این طرح در یک فرصت دو ماهه و تا پایان دی ماه انجام می شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: در این طرح، اطلاعات دقیق و به روز کادر پرستاری در داخل و خارج از کشور، شامل همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، فوریت های پزشکی، بهیار، کمک پرستار و کمک بهیار در داخل و خارج از کشور ثبت می شود.

وی تصریح کرد: پرستاران و گروه های وابسته شامل افراد شاغل، بازنشسته، بیکار و منتظر در لیست طرح نیروی انسانی می توانند با مراجعه به سامانه Rn.behdasht.gov.ir نسبت به ثبت اطلاعات و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. این کد به عنوان ثبت موقت اطلاعات در سامانه ثبت ملی اطلاعات پرستاران و گروه های وابسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حضرتی ادامه داد: این اطلاعات در مرحله بعد، توسط بانک های اطلاعاتی موجود در وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری اعتبارسنجی شده و از اطلاعات جمع بندی شده جهت برنامه ریزی نیروی انسانی با توجه به ایجاد دسترسی به مدیران پرستاری استفاده خواهد شد.

وی از تمام همکاران گروه پرستاری خواست تا با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و مدیران پرستاری نیز از طریق اطلاع رسانی و تبلیغ گسترده، گروه پرستاری را برای ثبت اطلاعات ترغیب کنند.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.