سامانه “سجاد” از دانشگاه علمی کاربردی حذف شد/راه اندازی سامانه جدید

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامانه

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی از حذف سامانه “سجاد” و جایگزین شدن سامانه “هم آوا” در دانشگاه خبر داد و گفت: بخشی از این سامانه راه اندازی شده و بخش دیگر نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

مهندس بهروز غلامپور دهکی در گفتگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: ارتقاء استقرار سامانه آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی از بهمن سال 95 در دستور کار دانشگاه قرار گرفت. بطوریکه معاونت آموزشی دانشگاه با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سیاست‌های شورای اجرایی فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهت بهبود ارائه خدمات حوزه آموزش، دانشجویان، کارکنان و مدیریت دانشگاه در فضای مجازی سامانه آموزش خود را ارتقاء داده است.

وی در ادامه به مهم ترین مزایای سامانه جدید “هم آوا” در دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعه حضور دانشجویان، بالا بردن کیفیت ارائه خدمات کارکنان به ذینفعان و در اختیار قرار دادن کنترل‌های لازم برای مدیران دانشگاه در راستای افزایش کیفی و مدیریت بهتر دانشگاه از ویژگی‌های این سامانه است.

مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه بخشی از سامانه “هم آوا” در دانشگاه راه اندازی شده است گفت: سامانه جدید با امکانات ارائه درس، ثبت نمرات، انتخاب واحد و شهریه راه اندازی شده است و بخش‌های دانش آموختگان، مالی، اصلاح سوابق، انتقال، مهمان، مدرسان و موارد دیگر با تعیین اولویت از طرف مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه به ترتیب فعال و در اختیار دانشجویان و دانشگاهیان قرار می‌گیرند.

به گفته وی، در حال حاضر انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی‌های قبل از 94 از طریق این سامانه انجام شده و ورودی‌های 95 نیز از پنجشنبه 19 شهریور می‌توانستند با مراجعه به این سامانه نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

غلامپور گفت: به دانشجویان توصیه می‌شود انتخاب واحد را در زمان تخصیصی مطابق تقویم انجام دهند و برای دانشجویانی که به هر دلیلی انتخاب واحد انجام نشده است، یک روز پس از پایان تقویم انتخاب واحد فرصت داده خواهد شد. دانشجویان و کارشناسان مراکز و موسسات آموزشی نیز می‌توانند اخبار استقرار و راهنمای نحوه انتخاب واحد و کار با سامانه را با مراجعه به ادرس https://edu.uast.ac.ir مشاهده و مطالعه نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار