سامسونگ در گلکسی S6 از سخت افزاری سریعتر و جدیدتر استفاده کرده است

دسته ها: اخبار

سامسونگ امسال با معرفی گلکسی اس 6 حرف های زیادی در زمینه سخت افزاری زده است این گوشی به گفته سامسونگ سریعترین پردازنده در کنار حافظه های رم پر سرعت LPDDR4 را دارد..

سامسونگ اعلام کرده است این گوشی نسبت به نسل پیشین خود از حافظه رمی سریعتر و حافظه داخلی پرسرعت تری بهره میبرد ،نکته ناراحت کننده راجع به این گوشی آن است که سامسونگ در این گوشی علاوه بر قابل تعویض نبودن باتری درگاه کارت حافظه را نیز حذف کرده است این گوشی با ظرفیت های 32 ،64 و 128 گیگابایتی عرضه میشود از لحاظ قیمتی نسخه منحنی 100 دلار گران تر است .سامسونگ میگوید پردازنده ای که در این گوشی به کار رفته است علاوه بر تکنولوژی ساخت جدیدتر سرعت ان 20 درصد افزایش یافته است.

دوربینی که سامسونگ در گلکسی اس 6 استفاده کرده است یک سنسور 16 مگاپیکسلی است ،دوربین جلو نیز که بسیار مناسب عکس برداری سلفی است 5 مگاپیکسل میباشد .

سامسونگ در کنار قابل تعویض نبودن باتری از سیستم شارژ بیسیم در گلکسی اس 6 استفاده کرده است با استفاده از این قابلیت میتوانید به راحتی دستگاه خود را شارژ نمایید .سامسونگ گلکسی اس6 صفحه نمایشی مشابه نسل پیشین خود یعنی اس5 دارد با این تفاوت که در همان سایز تعداد پیکسل های بیشتری را در خود جای داده است و  رزلوشن آن نیز به QHD ارتقا یافته است .

 

اخبار