سامسونگ گلکسی A8 را به سنسور اثر انگشت مجهز میکند

دسته ها: اخبار

سامسونگ با معرفی سری A محصولات خانواده گلکسی قدم به عرضه تلفن هایی با بدنه فلزی گذاشت ، سامسونگ سه محصول از این رده گلکسی روانه بازار کرد که هرکدام سخت افزار و ابعاد متفاوتی داشته اند.

 

اکنون شایعات و خبر های جدید حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد نسل جدید از تلفن های تمام فلزی سری A را تحت عنوان A8 روانه بازار کند این تلفن ابتدا قرار بود برای چین انحصارا معرفی شود اما در خبر های بعدی این خبر تکذیب شد و وعده ارسال این تلفن به آسیا و اروپا نیز داده شد .

آمار و ارقام نشان داده است سری A سامسونگ تواسنته در مدت زمان کوتاهی که معرفی و عرضه گشته است فروش خوبی را تجربه کند و همین عامل باعث شده است که سامسونگ این سری از تلفن ها را محدود به یک بازار و یا کشور خاصی نکند. براساس اطلاعات منتشر شده احتمالا گلکسی A8 نیز به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد.شایعات حکایت از این دارد که این سنسور مانند نمونه‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 از نوع لمسی خواهد بود. 

انتظار داریم گلکسی A8 همراه با صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی روانه‌ی بازار شود. برا اساص اطالاعات درز کرده این گوشی‌هوشمند 5.9 میلی‌متر ضخامت دارد و از تراشه‌ی اسنپدراگون 615 که یک تراشه‌ی 64 بیتی است، بهره خواهد برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و باتری 3050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.ساسمونگ مثل همیشه این تلفن را به همراه جدیدترین نسخه اندروید یعنی لالی پاپ و پشتیبانی از LTE روانه بازار ها خواهد کرد.

 

منبع:Sammobile

اخبار