اسامی داوطلبان دعوت شده جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام پیمانی مورخ 1/10/96(دانشگاه علوم پزشکی اهواز)

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامی داوطلبان دعوت شده جهت تشکیل پرونده آزمون استخدام پیمانی مورخ 1/10/96(دانشگاه علوم پزشکی اهواز)

اطلاعیه مورخ 1397/03/12 درخصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی 1396/10/01

بدینوسیله اطلاعات تکمیلی نتایج آزمون استخدامی مورخ 1396/10/01به شرح زیر اعلام میگردد.

جهت دریافت اطلاعیه تکمیلی اینجا کلیک نمایید


12 خرداد 97 – اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تاریخ 1396/10/01 سازمان سنجش آموزش کشور متقاضی استخدام در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
بدین وسیله فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی 1396/10/01 دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز براساس شماره ملی و نوع شغل ثبت نامی در آزمون اعلام می‌شود. – پذیرفته شدگان پس از معرفی به گزینش وادامه مراحل گزینشی بکارگیری می شوند(جهت زمان تعیین نوبت گزینش و مدارک مورد نیاز ارائه به هسته گزینش متعاقباً با پذیرفته شدگان تماس گرفته می شود.) – در صورت نیاز به تکمیل ظرفیت در برخی از مشاغل مراتب تحت عنوان اطلاعیه تکمیل ظرفیت به اطلاع داوطلبان آزمون مذکور خواهد رسید. – نتیجه نهایی گروه فوریت های پزشکی پس از انجام مصاحبه(زمان و مکان مصاحبه از طریق همین سامانه اطلاع رسانی می شود) اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


8 خرداد 97 – اعلام اسامی مشمولین بررسی مدارک آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
با عنایت به این که ظرفیت برخی از شغل محل های آزمون به دلیل عدم وجود شرکت کننده واجد شرایط تکمیل نشده است. مقتضی است داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی 01 ضمن مطالعه مجدد مفاد آگهی با در دست داشتن کلیه مدارک مندرج در پیوست ، از ساعت 8 صبح لغایت 17 روزهای سه شنبه(08/03/97) و چهارشنبه(09/03/97) به محل سالن آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه به نشانی: اهواز – گلستان – خیابان اسفند – دانشگاه علوم پزشکی اهواز – واحد آموزش کارکنان دانشگاه مراجعه نمایند.

جهت دانلود فایل پیوست اینجا کلیک نمایید


با عنایت به اطلاعات خوداظهاری ثبت شده شرکت کنندگان در آزمون استخدامی دانشگاه در پورتال سازمان سنجش آموزش کشور و با در نظر گرفتن شرایط احراز عناوین شغل های مورد نیاز این دانشگاه و اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تاریخ1396/10/01 ، اسامی مشمولین بررسی مدارک در رشته های بدون مصاحبه به تعداد یک و نیم(1/5) برابر و در رشته های دارای مصاحبه به تعداد سه(3) برابر سهمیه انتخاب شده به شرح فایل پیوست اعلام می گردد.

جهت مشاهده اسامی و مشاهده مدارک مورد نیاز و زمانبندی ثبت نام اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار