سرفصل های بازنگری شده ۲۴ رشته دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرفصل های بازنگری شده ۲۴ رشته دانشگاه آزاد ابلاغ شد

معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه هایی، سرفصل های بازنگری شده ۲۴ رشته در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سرفصل های بازنگری شده طبق مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای بهره برداری در سایت مرکز برنامه ریزی درسی به نشانی www.sep.iau.ir قرار داده شده است.

اجرای این سرفصل ها از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ برای دانشجویان ورودی سال ۹۶ و بعد از آن لازم الاجراست.

بر اساس بخشنامه های مذکور سرفصل هایی که تاکنون بازنگری شده شامل رشته های زیست شناسی سلولی و مولکولی در مقطع دکتری، میکروبیولوژی در مقطع دکتری، علوم و مهندسی باغبانی در مقطع دکتری، زیست‌شناسی – فیزیولوژی گیاهی در مقطع دکتری، بیماری شناسی گیاهی در مقطع دکتری و علوم و مهندسی آبخیزداری در مقطع دکتری است.

همچنین رشته های جغرافیای سیاسی در مقطع دکتری، مدیریت و کنترل بیابان در مقطع دکتری، جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مقطع دکتری، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در مقطع دکتری، حسابداری در مقطع دکتری، زبان و ادبیات انگلیسی در مقطع دکتری، آب و هواشناسی در مقطع دکتری، بیو تکنولوژی کشاورزی در مقطع دکتری، علوم اقتصادی در مقطع دکتری، حشره شناسی کشاورزی در مقطع دکتری، علوم و مهندسی مرتع در مقطع دکتری، علوم و مهندسی صنایع غذایی در مقطع دکتری و علوم و مهندسی جنگل در مقطع دکتری نیز دیگر سرفصل های بازنگری شده این دانشگاه است.

همچنین رشته های مهندسی صنایع در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری)، مهندسی پزشکی در مقاطع تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری)، مهندسی نفت در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری)، مهندسی نساجی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) و شیمی در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار