سرپرست معاونت خدمات شهری از سازمان میادین و میدان الغدیر بازدید کرد

دسته ها: اخبار

سرپرست معاونت خدمات شهری در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان میادین فرآورده های کشاورزی و ساماندهی مشاغل شهری گفت: رضایت شهروندان از مجموعه ی مدیریت شهری با ارایه خدمات مطلوب و با کیفیت حاصل خواهد شد و تلاش مجموعه خدمات شهری در شهرداری اهواز نیز محقق کردن مطالبات شهروندان فهیم اهوازی است.

وی با اشاره به معضل سد معبر وانت بارهای فروشنده ی میوه و تره بار که مشکلات عدیده ای در معابر شهر ایجاد کرده اند گفت: برخوردهایی که تا کنون با این فروشندگان سیار صورت گرفته چاره ساز نبوده و این سازمان میبایستی در همین خصوص کارهای مطالعاتی انجام دهد و راهکارهای عملی اتخاذ کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری از سازمان میادین و میدان الغدیر بازدید کرد سرپرست معاونت خدمات شهری از سازمان میادین و میدان الغدیر بازدید کرد سرپرست معاونت خدمات شهری از سازمان میادین و میدان الغدیر بازدید کرد

شمخانی در ادامه ی این بازدید به اتفاق مدیرعامل سازمان میادین در محل میدان عرضه و فروش میوه و تره بار (الغدیر) حاضر و از این مکان نیز بازدید بعمل آوردند.

در حاشیه ی این بازدید سعادت نیا مدیر عامل سازمان میادین فراورده های کشاورزی با تقدیر از حمایتهای شهردار اهواز و قدردانی از حسن انتخاب ایشان در انتصاب شمخانی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری  ضمن ارائه ی توضیحاتی پیرامون عملکرد آن سازمان گفت:ما در سازمان به دنبال این هستیم تا به مرحله ای از رشد برسیم که بخشی از بودجه ی شهرداری اهواز از منبع درآمدهای این سازمان باشد.
سعادت با بیان اینکه حل معضل وانت بارها ،فروشندگان سیار و دستفروشان سطح شهر از اولویتها و دغدغه های این سازمان است افزود:بررسی های خوبی صورت گرفته و تیم کارشناسی ما به  راهکارهای مفیدی دست پیدا کرده اند که با عملی کردن آنها شاهد رفع این معضل خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جانمایی و واگذاری بازارچه ها در شهر اهواز نیز تا پیش از این رویه مطلوبی را نداشته اند گفت:ما در بحث بازارچه ها به دنبال حل کردن مشکل یک فروشنده یا چند خریدار نیستیم بلکه به دنبال مرتفع کردن مشکل یک محله و منطقه هستیم.عرضه ی مستقیم ، سریع و نیز دست چین بودن محصولات و فراورده های کشاورزی و پروتئینی از مطالبات مردم است و ما نیز در صدد محقق کردن این خواسته از سوی شهروندان هستیم.

وی از طرح تاسیس بازارچه ی عرضه و فروش آبزیان و نیز راه اندازی بازارچه های عرضه ی  میوه ،تره بار و مواد پروتئینی با نظارت الکترونیکی در تمام مناطق شهر بعنوان کارهای در دست مطالعه و اجرا توسط سازمان تحت امر نام برد.

اخبار