سرپرست منطقه8 شهرداری با اهالی کوی مدرس دیدار نمود

دسته ها: اخبار

نشست و دیدار عمومی سرپرست منطقه8 شهرداری در مسجد کوی مدرس برگزار شد.

در این ملاقات که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد، شهروندان این محله درخواست های خود در زمینه های بهسازی معابر، آسفالت، فضای سبز و…  را خواستار شدند.

مهندس الهائی اعلام داشت: تمامی تلاش خود در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان اين محله در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور كار قرار خواهد گرفت و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان بررسی خواهد شد.

سرپرست این منطقه در حاشیه این ملاقات مردمی اظهار کرد: کلیه مدیران شهرداری باید بدون منت و شبانه روزی در خدمت شهروندان باشند و رسیدگی به درخواست های مردمی از اولویت های اساسی مجموعه شهرداری است چرا که ما خدمتگذار مردم عزیزمان هستیم.

الهائی با اشاره به این که در ملاقات های مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش در بین مردم هستیم، گفت: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند.

وی مساجد را مأمن و یار و یاور همگان دانست و دیدار و گفتگو با شهروندان در مساجد را زمینه ساز حل و فصل بخش مهمی از مشکلات ‏محلات و ‏نیازهای شهروندان دانست و بر همکاری و تعامل دو جانبه میان مساجد منطقه و شهرداری تاکید کرد و مساجد را مهم ترین پایگاه مردمی و نهاد اجتماعی برشمرد.

اخبار