سند رسمی پروژه بزرگ فاز ۲ پالایشگاه آبادان امضا شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

سند رسمی پروژه بزرگ فاز ۲ پالایشگاه آبادان امضا شد

نماینده آبادان در مجلس گفت: سند رسمی پروژه بزرگ فاز ۲ پالایشگاه آبادان امضا شد و با عملیاتی شدن این پروژه بزرگ فرصت‌های شغلی قابل توجهی در آبادان ایجاد می‌شود.

غلامرضا شرفی اظهار داشت: در جلسه‌ مهمی سند رسمی پروژه بزرگ فاز 2 پالایشگاه آبادان امضا شد.

وی افزود: این سند در جلسه‌ای با حضور با حضور وزیر نفت، استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرعامل پالایشگاه آبادان و سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی به امضا رسید.

شرفی با بیان تبریک به مردم آبادان عنوان کرد: با عملیاتی شدن این پروژه بزرگ فرصت‌‌های شغلی قابل توجهی در آبادان ایجاد بشود.

وی گفت: کشور ما هم اکنون با حجم وسیع و بزرگی از نقدینگی موجود مواجه است که در مسیر ایجاد ارزش افزوده و تولید خدمات و کالا قرار نگرفته و ما برای خروج از رکود باید با جدیت به دنبال فعال کردن سرمایه‌ها باشیم.

نماینده آبادان در مجلس افزود: از طرف دیگر حوزه‌های گسترده و پرظرفیتی مانند بخش احیای بناهای تاریخی کشور هم هستند که می‌توانند در شرایط پسا برجام و در موقعیتی که صنعت گردشگری ما رشد قابل قبولی را تجربه می‌کند، محل سرمایه‌گذاری مناسبی برای بخش خصوصی باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: از یک منظر نیز سرمایه‌های موجود در جامعه درسال های اخیر درگیر رکود شده‌اند و پتانسیل بناها و بافت‌های تاریخی کشور از رکود فعالیت رنج برده ‌و اگر پیوند مناسبی بین این دو بخش ایجاد شود قطعاً می‌توانند به طور متقابل رکود همدیگر را از بین ببرند.

شرفی تأکید کرد: خوشبختانه بناهای تاریخی احیاشده در سال‌های اخیر در بسیاری از شهرها توانسته‌اند به شهرت محلی و ملی برسند و این موضوع نشان می‌دهد که ما با اطمینان بیشتری و با در دست داشتن نمونه‌های موفق زیادی می‌توانیم سرمایه گذاران بخش خصوصی را جلب بناها و بافت‌های تاریخی کنیم.

اخبار استان اخبار