سه‌شنبه، آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خرداد ماه خبر داد.

حسین توکلی گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از ساعت 14 روز سه‌شنبه 11 خردادماه آغاز شده و در ساعت 24 سه‌شنبه 18 خردادماه پایان می‌پذیرد.

وی افزود: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و پذیرش دانشجو برای 70 رشته مطابق رشته‌های مندرج در جدول اطلاعیه‌ منتشره این سازمان و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش آزمون مذکور اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون مذکور جمعاَ 233 هزار 641 نفر است.

توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در 50 رشته از 70 رشته بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما ثبت‌نام درج شده است. ظرفیت پذیرش در این 50 رشته 66 هزار و 730 نفر است.

وی با بیان این‌که پذیرش دانشجو در 20 رشته دیگر از طریق آزمون صورت می‌گیرد، گفت: ظرفیت پذیرش در این 20 رشته 166 هزار و 911 نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد کارت شرکت در آزمون و زمان برگزاری آزمون مذکور نیز گفت: کارت شرکت در آزمون 20 رشته امتحانی از روز سه‌شنبه 19 مردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان هر یک از 20 رشته امتحانی ضرورت دارد تا ساعت 24 پنجشنبه 21 مردادماه با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام نمایند. این آزمون در عصر جمعه 22 مردادماه برگزار می‌شود.

توکلی در مورد آمار ثبت‌نام کنندگان نیز گفت: تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 16 خرداد ماه 25 هزار و 179 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام نمودند و به کلیه‌ داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند توصیه‌ می‌شود در زمان باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار