سه روش ساده برای انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

سه روش ساده برای انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ در این خبر می‌توانید سه روش ساده برای انتقال مخاطبان از آیفون به اندروید را در دستگاه هوشمند خود امتحان کنید. برای انجام این کار کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید.

روش اول
ایجاد یک حساب کاربری گوگل است که از طریق سایت گوگل و انتخاب گزینه create account امکان پذیر خواهد بود، پس از ایجاد اکانت، به قسمت تنظیمات آیفون رفته و گزینه های Mail ،Contacts و Calendars را انتخاب کنید، پس از ورود به این بخش بر روی add کلیک کرده و و با انتخاب جیمیل مشخصات اکانتی که ساخته اید را وارد کنید.

پس از اطیمنان از اتصال به اینترنت آیفون در این قسمت از شما سوال می پرسد که چه قسمتی از اکانت رابا موبایل همگام کند باید حواستان باشد که گزینه کانتکت فعال باشد، پس از اطمینان از این قسمت همگام سازی بین اندروید و آیفون آغاز می شود و ممکن است کمی طول بکشد.

روش دوم
استفاده از iCloud است، این برنامه سرعت بیشتری برای انتقال لیست مخاطبان دارد، در آیفون قسمت تنظیمات مجدد سه گزینه ای که اشاره شده را به ترتیب بفشارید و در قسمت اکانت بروید تا گزینه iCloud را مشاهده کنید، تیک گزینه کانتکت را بزنید، در این مرحله آیفون از شما می خواهد که لیست مخاطبان شما با iCloud ادغام شود، به سایت iCloud بروید اپل آی دی خود را وارد کنید و گزینه کانتکت را را فعال کرده و همه مخاطبان را نشانه دار کنید و سپس Export vCard را فعال نمایید.

در مرحله بعد در این روش جیمیل خود را باز کنید، Contacts و سپس More ، Import‌ و Choose File را فعال کنید، فایلی که از قبل ذخیره شده را انتخاب کنید، پس از اتمام کار لیست مخاطبان شما نشان می دهد.

روش سوم
استفاده از اپلیکیشن iTunes است، برای استفاده از این اپلیکیشن باید آیفون خود را به سیستم کامپیوتری متصل کنید، اپلیکشین یاد شده را باز کنید و گزینه آیفون را در بالای iTunes انتخاب نمایید، با گزینه info و سپس فعال کردن Sync Contacts with و انتخاب Google Contacts نیمی از راه انتقال را پیموده اید، حالا باید مشخصات اکانت گوگل را وارد کنید تا همگام سازی به پایان برسد و مخاطبانتان را در اندروید ببنید.

اخبار فناوری اخبار