سونی اکسپریا A4 را معرفی کرد

دسته ها: اخبار

در چند ماه اخیر شرکت سونی اقدام به معرفی تلفن های متعددی کرده است که درآخرین اقدام این شرکت تلفن پرچمدار سری Z جدید خود را معرفی کرد که منحصرا مخصوص ژاپن در نظر گرفته بود.

 

سونی تلفن اکسپریا Z4 را با تغییرات کمی نسبت به Z3 در ژاپن معرفی کرد نکته جالبی که در مورد سونی و این تلفن میتوان ذکر کرد این میباشد که ؛سونی اکسپریا Z4 را منحصرا مخصوص اپراتور دوکومو ژاپن بدون برگزاری مراسم رسمی معرفی کرده است و اعلام نموده برای نسحه جهانی پرچمدار خود برنامه دیگری در سر دارد که همه را شگفت زده خواهد کرد ،سونی امسال سال مالی خوبی را آغاز نکرده است و تقریبا اوضاع مالی اش بحران زده است .

اکسپریا A4 نام جدیدترین محصول سونی میباشد که باز هم برای اپراتوز دوکومو معرفی شده است این تلفن از جهات زیادی شباهت هایی با  اکسپریا Z3C دارد این گوشی به یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS مجهز شده که دارای رزولوشن HD است. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 801 ساخت شرکت کوالکام است که از 4 هسته با فرکانس 2.5 گیگاهرتز تشکیل شده است همچنین دو گیگابایت حافظه‌ی رم این پردازنده را همراهی می‌کند. 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده که این حافظه به وسیله کارت حافظه‌ی microSD قابل افزایش است.

 

سونی از یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی که پیش از این در گوشی‌های سری Z خود استفاده کرده بود، در A4 استفاده کرده است. همچنین در بالای نمایشگر این گوشی، یک دوربین دوم 2.2 مگاپیکسلی وجود دارد،سیستم عاملی که به صورت پیشفرض بر روی این دستگاه نصب است اندروید لالی پاپ میباشد.گوشی را یک باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت تشکیل می‌دهد واز دیگر قابلیت‌های شاخص این گوشی می‌توان به گواهینامه‌ی IP58 و IP6X (مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) و پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت 4G اشاره کرد.

 

منبع:Gsmarena

اخبار