سونی زمان دقیق بروزرسانی دستگاه های خود را به لالی پاپ منتشر کرد

دسته ها: اخبار

سونی به روزرسانی جهانی لالی پاپ را از هفته گذشته و برای دستگاه های اکسپریا Z3 و اکسپریا Z3 کامپکت آغاز کرد. با انتشار این به روزرسانی برای دو اسمارت فون پرچمدار سونی همه نگاه ها به سونی است تا ببینند این شرکت در انتشار آپدیت آب نبات چوبی برای دیگر دستگاه های خود چگونه عمل خواهد کرد.

 

سونی هفته گذشته وعده انتشار آپدیت اندروید ۵٫۰ را برای دستگاه های خانواده Z2 در این هفته داده بود. حالا نیز سونی مجددا در توییتر خود انتشار آپدیت اندروید ۵٫۰ را برای اکسپریا Z2 در این هفته تایید میکند. البته اکسپریا Z2 در مرحله اول که حدود یک ماه پیش صورت گرفته بود، به صورت محدود و در برخی مناطق این به روزرسانی را دریافت کرده بود. اما به روزرسانی گسترده و جهانی این دستگاه از این هفته صورت خواهد گرفت.

اما گذشته از دستگاه های خانواده Z2 دیگر کاربران شدیدا منتظر عملکرد سونی در این به روزرسانی هستند. سونی در توییتر خود تاریخ انتشار این آپدیت را برای دیگر دستگاه ها نیز اعلام کرده است. بر این اساس دستگاه های اکسپریا Z3 Dual، اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 Compact و اکسپریا Z Ultra در هفته آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

به علاوه این که اکسپریا T2 Ultra و اکسپریا C3 نیز به همراه دیگر دستگاه های سری Z شامل اکسپریا ZR، اکسپریا ZL و آغازگر این خانواده یعنی اکسپریا Z نیز در مرحله آخر این آپدیت را دریافت میکنند. سونی برای این دستگاه ها از واژه به زودی استفاده کرده که اطلاعات بیشتر در این مورد به زمانی دیگر موکول شده است.

 

 

منبع:Xperian

اخبار