شرایط اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای جذب هیات علمی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرایط اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای جذب هیات علمی

شرایط اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه ای برای متقاضیان جذب در هیات علمی اعلام شد براین اساس متقاضیان باید مدرک کارشناسی ارشد و حداقل سه سال سابقه کار حرفه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه فنی و حرفه ای از متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان بهمن ماه ۱۳۹۵، درخواست کرد، اطلاعات سوابق حرفه ای «به معنای کار عملیاتی در راستای تحصیلات دوره کارشناسی ارشد خود» شامل: مدارک اشتغال، مدارک بیمه، پروانه های اشتغال، گواهی نامه های شغلی و حرفه ای، سوابق آموزشی، نشان ها و دیگر اسناد مربوطه خود را تا پایان وقت اداری فردا یک شنبه ۲۹ بهمن ۹۶ از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جذب هیأت علمی این دانشگاه ارسال کنند.

شرایط اختصاصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای متقاضیان جذب دراین دانشگاه به شرح زیر است :

برای متقاضیان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، حداقل سه سال سابقه کارحرفه ای، پس از تاریخ اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر، الزامی است.

همچنین برای متقاضیان داری مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، شرکت و قبولی در آزمون حرفه ای دانشگاه که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود و یا ارائه گواهینامه مهندسی حرفه ای( PE ) از مراجع معتبر داخلی یا خارجی الزامی است.

استخدام در مواردی که نیاز دانشگاه به دانش آموخته کارشناسی ارشد اعلام شده است، صرفا با مدرک کارشناسی ارشد و در مرتبه مربی فنی است و پذیرش مدارک بالاتر، از این دسته از متقاضیان امکان پذیر نیست.

امکان تشکیل پرونده برای دانشجویان مقطع دکتری وجود ندارد و چنانچه در هر مرحله ای از اجرای فرایند جذب اطلاع حاصل شود که متقاضی دانشجوی دکتری است، پرونده وی از دستور کار خارج می شود.

متقاضیانی که در استخدام رسمی ارگان های دولتی و عمومی هستند، امکان جذب از طریق این فراخوان را نخواهند داشت.

مسئولیت صحت اطلاعات اظهار شده در سامانه بر عهده متقاضی است. بنابراین در هر مرحله ای از اجرای فرایند خلاف آن اثبات شود و یا عدم اعتبار مدارک بارگذاری شده محرز شود، مسئولیت عواقب ناشی از پنهان کاری و ارسال اطلاعات نادرست بر عهده متقاضی است.

حضور در هر مرحله از فرایند جذب، از جمله شرکت در جلسه بررسی صلاحیت علمی، برای شرکت کنندگان به معنای پذیرش محسوب نمی شود. بنابراین تا طی کامل مراحل و تائید هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت متبوع، هیچ گونه تعهد استخدامی برای این دانشگاه ایجاد نمی شود.

متقاضیان شرکت کننده در اولویت های با مدرک کارشناسی ارشد، پس از طی کامل فرایند جذب، به ترتیب در مرتبه های مربی فنی و استادیار فنی به استخدام دانشگاه در می آیند.

با توجه به شرایط خاص دانشگاه فنی و حرفه ای، بررسی پرونده ها زمان بیشتری نسبت به مدت اعلام شده در تقویم مرکز جذب وزارت متبوع خواهد داشت

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار