شرایط استخدام محیط بان در سازمان محیط زیست

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهار رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند.

به گزارش میزان، سرهنگ جمشید محبت خانی درباره شرایط استخدام ۳۰۰ محیط بان در سازمان محیط زیست تا پایان سال ۹۷ گفت: بر اساس هماهنگی‌ها با سازمان امور اداری و استخدامی مقرر شده این هفته آگهی استخدام ۳۰۰ محیط بان در روزنامه‌ها منتشر شود و تا قبل عید پروسه جذب آن‌ها سپری شده، آموزش‌ها داده شود و این ۳۰۰ محیط بان مشغول به کار شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست درباره شرایط این استخدامی گفت: افراد با مدرک دیپلم از چهار رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و کشاورزی استخدام می‌شود. این افراد باید دارای شرایط جسمانی مد نظر سازمان و دارای قد ۱۷۰ سانتیمتر باشند. در مرحله اول از ۹۰۰ نفر پذیرش می‌کنیم و سپس با مصاحبه از بین این افراد ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

محبت خانی افزود: محیط بانان یک دوم روز‌های ماه را استراحت دارند که در تلاشیم این میزان را به ۴۸ و ۲۴ یعنی ۵۰ درصد کار و ۵۰ درصد استراحت برسانیم.

وی در ادامه تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند وارد این حرفه شوند باید بدانند که کار شیفتی است و شبانه روزی و باید این شرایط ر. بپذیرند.

سرهنگ جمشید محبت خانی درباره بیمه محیط بانان گفت: مقرر شده تمامی محیط بانان در سال ۹۸ از شرایط یکسانی با بیمه کارکنان ناجا برخوردار شوند و مشمول بیمه امید ناجا شوند.

وی در ادامه گفت: برای سال ۹۸ بودجه مستقلی برای یگان حفاظت محیط زیست حدود ۳۵ میلیارد پیش بینی شده است.

وی درباره وظایف محیط بانان گفت: محیط بان از سه رکن آب و هوا و خاک محافظت می‌کند تا بقای سه رکن انسان، حیوان و گیاه به خطر نیفتد.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.