شرایط دریافت کالا کارت ۲۰ میلیونی دانشجویان پیام‌نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان برای دریافت تسهیلات کالا کارت ۲۰ میلیونی خرید تبلت و گوشی هوشمند با دریافت معرفی‌نامه از مرکز و واحد دانشگاهی خود باید برای افتتاح حساب قرض‌الحسنه به بانک مهر ایران مراجعه کنند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پیام نور، حسن علیزاده مراحل اجرایی تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ارایه تسهیلات خرید تبلت و گوشی هوشمند به دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.
وی اظهارداشت: دانشجویان برای دریافت تسهیلات کالا کارت پس از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور از طریق پرتال این دانشگاه باید برای دریافت معرفی نامه از مرکز و واحد دانشگاهی خود اقدام کرده و پس از مراجعه به بانک قرض الحسنه مهر ایران، افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز و تشکیل پرونده تسهیلاتی، کالا کارت خود را دریافت کنند.
وی یادآور شد: امضای این  تفاهم نامه برای ارایه کالا کارت ۲۰ میلیون تومانی به تمامی دانشجویان و ۳۰ میلیون تومانی به کارکنان دانشگاه پیام نور با هدف رفع دغدغه خانواده ها برای تامین ابزارهای الکترونیکی آموزشی نظیر تبلت و گوشی هوشمند و همچنین حمایت ازفروشندگان داخل صورت گرفته است.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: کالا کارت بانک قرض‌الحسنه مهر صرفا تسهیلاتی است که قابلیت خرید کالا را داشته و امکان تبدیل آن به وجه نقد به هیچ عنوان وجود ندارد.
علیزاده افزود: مراکز خرید کالا طرف قرارداد با بانک قرض الحسنه مهر ایران که مورد تایید دانشگاه پیام نور نیز هستند، در صفحه اصلی سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir معرفی شده که البته حذف یا اضافه مراکز خرید، بسته به میزان ارایه خدمات مطلوب و رضایت مندی مشتریان است و دانشجویان و کارکنان دانشگاه با مراجعه به سایت این بانک می توانند از کالاهای موجود، علاوه بر گوشی هوشمند و تبلت مطلع شوند.
وی با یادآوری این که ملاک قیمت کالا، تاریخ خرید است که متناسب با قیمت روز بازار محاسبه می شود، افزود: دانشجویان و کارکنان بلافاصله پس از دریافت کالا کارت می توانند نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کرد و اقساط آن را یک ماه پس از خرید و طی دوره های ۶، ۹ و ۱۲ ماهه با کارمزد به ترتیب دو، سه وچهار درصد پرداخت کنند.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین به تفاهم نامه تسهیلات شهریه دانشگاه پیام نور با بانک قرض الحسنه مهر اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه از سال گذشته آغاز شده و همچنان به قوت خود باقی است که طبق آن، شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز در قالب وام با کارمزد ۱ و ۴ دهم درصد ۶ ماهه و ۲و ۸ دهم درصد یک ساله با دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می شود.
علیزاده میزان تسهیلات شهریه سالانه مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی؛ سه میلیون تومان، کارشناسی ارشد هفت میلیون تومان و دکتری را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار