شرایط کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور + جزئیات

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرایط کاری اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور + جزئیات

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت اعضای هیئت علمی این دانشگاه اظهار داشت: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور که به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت و پژوهش هستند، حق فعالیت و کار در سازمان و یا دانشگاه دیگری را به دلیل تمام وقت بودن حکمشان ندارند.

وی بیان کرد: متاسفانه نداشتن مجوز کار در سازمان یا دانشگاه دیگر برای اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور یک مفهوم نادرستی را در ذهن افراد ایجاد کرده مبنی بر اینکه اعضای هیات علمی حق تحصیل در سایر دانشگاه‌های کشور را ندارند که بنده این مسئله را تکذیب می‌کنم و به طور کلی این افراد می‌توانند در هر دانشگاهی به تحصیل بپردازند.

صدر در خصوص جلسه هم اندیشی استادان در موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: جلسه هم اندیشی که با همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و شرکت مسئولان و استادان این دانشگاه برگزار شد، هدف آن بررسی راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده است.

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی راه‌های ترویج و تبلیغ بیشتر فرهنگ ایرانی اسلامی برای دانشجویان این دانشگاه و همچنین کارکنان بررسی شد و نتایج خوبی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر آینده این دانشگاه حاصل شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار