شرط افزایش سن داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: موضوع افزایش سن داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان باید در شورای سیاست‌گذاری تربیت معلم مطرح شود و در صورتی که توجیه داشته باشد، تصویب می‌شود.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره درخواست تعدادی از داوطلبان آزمون استخدامی مبنی بر افزایش سن داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: این مورد، موضوعی است که حتما باید در شورای سیاست‌گذاری تربیت معلم مطرح شود و در صورتی که توجیه داشته باشد، آنجا تصویب می‌شود و ابلاغ می‌کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که در شورای سیاست‌گذاری تربیت معلم، این موضوع مطرح نشده و تغییری در شرایط سنی ایجاد نشود، نمی‌توانیم برای درخواست کنندگان این موضوع کاری کنیم.

الهیار ترکمن اضافه کرد: شورای سیاست‌گذاری تربیت معلم هر ماه در وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌شود که مسؤولیت آن بر عهده وزیر آموزش و پرورش است و معاون برنامه، ریزی و توسعه منابع دبیر شوراست.

وی با بیان اینکه این موضوع در دستور کار شورای سیاست‌گذاری تربیت معلم نیست، گفت: فعلا شرایط و مقررات مانند گذشته است و تغییری نکرده است.

به گزارش فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «لزوم بالا رفتن سقف سنی برای جذب معلمان» خواستار پیگیری این موضوع بودند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار