شرط معدل فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای آزمون استخدامی وزارت نفت تعیین شد+ لیست رشته و گرایش‌های تحصیلی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرط معدل فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برای آزمون استخدامی وزارت نفت تعیین شد+ لیست رشته و گرایش‌های تحصیلی

به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، آزمون استخدامی 2500 نفره وزارت نفت در سه گروه برگزار می‌شود که برای گروه کارکنان شاغل در شرکت‌های غیر دولتی و دولتی مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی چهار سال سابقه کار متوالی به اضافه شرایط سنی به عنوان شرط لازم تعریف شده است.

دومین گروه به دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی و آزاد اختصاص دارد که برای این گروه هم به جای شرط سابقه کار، پیش شرط معدل تعریف شده است.

بر این اساس تمامی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه صنعت نفت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای معدل 17 و به بالا باشند و برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های آزاد یک نمره بالاتر پیش بینی شده یعنی باید دارای معدل 18 باشند.

از سوی دیگر شرایطی هم برای دانش آموختگان خانواده محترم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز و داوطلبان بومی تعریف شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین حال لیست رشته و گرایش‌های تحصیلی مجاز داوطلبان که پیشتر منتشر شده بود و برای حضور آزمون استخدامی وزارت نفت قطعی شده را یک بار دیگر بازنشر می‌کنیم.

لازم به ذکر است احتمال اضافه شدن رشته و گرایش دیگر تحصیلی به این لیست وجود دارد که اطلاعات آن در اختیار انرژی نیوز قرار نگرفته است.

مهندسی نفت: بهره‌برداری، حفاری، اکتشاف، استخراج و مخازن

مهندسی شیمی: کلیه گرایش‌ها به استثنای صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و معدنی، علوم رنگ، مهندسی هسته‌ای، داروسازی، بیوتکنولوژی

مهندسی برق: الکترونیک، ابزار دقیق، مخابرات، قدرت، کنترل، مهندسی ابزار دقیق و اتوماسیون صنایع نفت

مهندسی مکانیک: ساخت و تولید، طراحی جامدات، حرارت و سیالات، تبدیل انرژی، طراحی کاربردی، مکانیک خودرو، تاسیسات، سیستم های انرژی، مکاترونیک

مهندسی ایمنی: ایمنی صنعتی، بازرسی فنی، حفاظت فنی

مهندسی عمران: زلزله، ژئوتکنیک، مدیریت ساخت، سازه، حمل و نقل، محیط زیست، عمران

مهندسی کامپیوتر و فنآوری اطلاعات: کلیه گرایش‌ها به جز تجارت الکترونیک، رباتیک، هوش مصنوعی

مهندسی صنایع: برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها، مدیریت سیستم بهره وری، سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، مدیریت پروژه، تولید صنعتی، تکنولوژی صنعتی، بهینه سازی سیستم‌ها، لجستیک و زنجیره تامین، سیستم‌های مالی

حسابداری: کلیه گرایش‌ها مجاز هستند

مدیریت: کل گرایش‌های صنعتی- بازرگانی- مالی

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار